اخبار داغ

پرواز قیمت مرغ در آسمان کهگیلویه و بویراحمد/وزارت جهادکشاورزی عامل گرانی مرغ منجمد در روزهای اخیر

پرواز قیمت مرغ در آسمان کهگیلویه و بویراحمد/وزارت جهادکشاورزی عامل گرانی مرغ منجمد در روزهای اخیر
مدیرکل جهادکشاورزی: در طی چند روز گذشته قیمت مرغ منجمد به دلیل مصوبه وزارت جهاد کشاورزی به صورت سراسری و به منظور ذخیره سازی برای آینده با منع فروش مواجه شد که این امر سبب افزایش قیمت این محصول شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل؛  برنامه ریزی در امور مختلف سبب برقرار نظم و به پایان رساندن کارها می شود در همین رابطه باید هماهنگی بین دستگاه های مختلف برای کنترل و تنظیم  وضعیت بازار وجود داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

 

,

 

,

 شرایط بازار باید به گونه ای باشد که که کالاهای اساسی مردم توسط مسئولان در موعد مقرر و دسترسی آسان تامین شود، این امر توسط ستاد تنظیم بازار، جهاد کشاورزی و دیگر ارگانها یا شرکت ها متناسب با نوع وظیفه خود انجام پذیر است.

,

 

,

 

,

در روزهای گذشته مرغ به عنوان یکی از کالاهای اساسی در سبد غذایی مردم با افزایش قیمت مواجه شد، در این رابطه استاندار کهگیلولیه و بویر احمد در تاریخ 28 آبان عامل افزایش قیمت مرغ را شرکت پشتیبانی امور دام معرفی می کند و بیان کرد که عدم عرضه مرغ منجمد به بازار با وجود پر بودن انبار این شرکت دلیل افزایش قیمت مرغ است.

,

 

,

 

,

الیاس تاج الدینی مدیر کل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویر احمد در خصوص این موضوع در گفت وگو با چهارفصلبیان کرد: در طی چند روز گذشته قیمت مرغ منجمد به دلیل مصوبه وزارت جهاد کشاورزی به صورت سراسری به دلیل ذخیره سازی برای آینده با منع فروش مواجه بود که این امر سبب افزایش قیمت این محصول شد.

, چهارفصل,

 

,

 

,

تاج الدینی بیان کرد: پیگیری هایی را با امور پشتیبانی دام برای بررسی موضوع صورت گرفت و با مکاتباتی که از طریق وزارت جهادکشاوری برای عرضه مرغ در استان کهگیلویه و بویر احمد صورت گرفت، بیان شد باید این استان  نسبت به سایر استان ها باتوجه به محرومیت و نیاز مردم استثناهایی قائل شوند که در شرایط فعلی منتظر نتیجه هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه