اخبار داغ

استاندار اردبیل:

نخبگان علمی سرمایه‌های عظیم کشور/ مواد اولیه آرتاویل تایر بزودی تامین می‎شود

نخبگان علمی سرمایه‌های عظیم کشور/ مواد اولیه آرتاویل تایر بزودی تامین می‎شود
استاندار اردبیل گفت: امروز با توجه به اهمیت رشد علم وفناوری در کشور و در سطح جهانی، نخبگان علمی سرمایه های عظیم ملی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنامجو پیش از ظهر امروز در پنجمین دوره جشنواره علم و فناوری بسیج استان اردبیل در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و در جمع دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف بسیجیان علم و فناوری استان اردبیل اظهارداشت:  امروز با توجه به اهمیت رشد علم وفناوری در سطح  بین المللی، نخبگان علمی سرمایه های عظیم ملی در کشور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

بهنامجو با گرامیداشت هفته وحدت و هفته بسیج در جمع جهادگران علم و فناوری بسیج استان اردبیل بیان کرد: جوانان نخبه و خلاق سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند که سازمان بسیج علمی با اعتماد به این جوانان زمینه‌ای را فراهم کرده که این ظرفیت‌ها به‌کارگیری شود و بتوانیم نتایج مثبتی را در این زمینه شاهد باشیم که این مسئله در حال حاضر یک اولویت اساسی و قابل توجه است و باید مورد توجه قرار گیرد.

,

وی بیان کرد: ما از ظرفیت بسیج علم و فناوری سپاه استان اردبیل برای توسعه صنعت و تولید در سطح استان اردبیل استفاده خواهیم کرد.

,

استاندار اردبیل با اشاره به تعطیلی برخی از کارخانجات به دلیل نداشتن مواد خام اولیه، افزود: بزودی مشکلات عمده این کارخانجات که تأمین مواد خام اولیه است، حل می شود.

,

وی گفت : ظرفیت جوانان توانمندی کشور در حوزه های علم و فناوری کشور را حتمی کرده و این ظرفیت سلاح مقابله با دشمن است.

,

به گزارش سبلان ما در پایان این جشنواره استاندار اردبیل از نمایشگاه دستاوردهای جهادگران علم و فناوری بسیج در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بازدید کرد.

,

 

,
,
,
, ,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه