اخبار داغ

به دلیل ضعف در برندسازی انجام شد؛

به نام ایران به کام اسپانیا

به نام ایران به کام اسپانیا
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: به دلیل ضعف در برندسازی زعفران در بازارهای جهانی، این محصول به نام کشورهایی همچون اسپانیا شناخته شده و به فروش می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید باستانی، نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار صبح توس اظهار کرد: با وجود اینکه بیش از 90 درصد زعفران موجود در جهان در ایران و به توسط کشاورزان خراسانی کاشته و تولید می شود، اما به دلیل ضعف در صادرات و برندسازی زعفران در بازارهای جهانی، این محصول گران‌بها  به نام کشورهایی همچون اسپانیا شناخته شده و به فروش می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

باستانی با تاکید بر لزوم برندسازی این محصول بیان کرد: ضروری است در این خصوص تلاشهای جدی‌تری در سطح بین المللی انجام شود.

,

وی تصریح کرد: طی چهار سال گذشته با برگزاری جشنواره عکس زعفران کوشیده ایم تا از طریق هنر زعفران ایرانی را برندسازی و به جهانیان معرفی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه