اخبار داغ

مدیرکل منابع طبیعی استان:

14میلیاردتومان اعتبار برای منابع طبیعی قزوین اختصاص یافت

14میلیاردتومان اعتبار برای منابع طبیعی قزوین اختصاص یافت
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: با عنایات رهبری اعتبارات ویژه‌ای از صندوق توسعه ملی به سازمان جنگل‌ها اختصاص‌یافته است که از این اعتبارات 14 میلیارد تومان سهم استان قزوین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر اسدالهی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: با عنایات مقام معظم رهبری در سال جاری اعتبارات ویژه‌ای از صندوق توسعه ملی به سازمان جنگل‌ها اختصاص‌یافته است که از این اعتبارات 14 میلیارد تومان سهم استان قزوین است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,  ,


وی با اعلام این خبر که اعتبارات صندوق توسعه به‌صورت نقدی بوده است، اضافه کرد: پروژه‌های آبخیزداری و بیولوژیک در سطح شهرستان‌های آبیک و البرز و قزوین پس از تعیین پیمانکار در حال اجرا بوده و از پیشرفت بسیار مطلوبی برخوردار است. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین ابراز کرد: کنترل سیلاب و افزایش نفوذپذیری آب در سطح زمین و همچنین جلوگیری از زمین‌لغزش از ویژگی‌های پروژه‌های آبخیزداری است و همچنین افزایش سطح علوفه در مراتع و بالا بردن ضریب نفوذپذیری خاک از محاسن اجرای پروژه‌های بیولوژیک در سطح مراتع بوده که با اعتبارات صندوق توسعه ملی در سطح استان در حال اجرا است. 

اسدالهی مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های منابع طبیعی را بسیار حائز اهمیت برشمرد و عنوان کرد: با کمک تسهیلگران این همکاری و مشارکت به نحو بسیار مطلوبی در حال اجرا است.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه