اخبار داغ

واکنش شریعتمداری به رفتن مدیران بازنشسته

واکنش شریعتمداری به رفتن مدیران بازنشسته
وزیر رفاه از استعفای ۲ تا ۳ معاون بازنشسته خبر داد و گفت: دستگاه‌های مختلف باید به ما ابلاغ کند چرا که بازنشستگان شاغل در این وزارتخانه بر اساس قانون و مقررات در دستگاه‌های مختلفی کار می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شریعتمداری در مورد اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و پایان مهلت اشتغال این افراد در وزارتخانه و ادارات دولتی گفت: قانون مصوب کرده و تمام وزارتخانه‌های دولتی آن را باید اجرا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در پاسخ به اینکه چه تعداد از مدیران بازنشسته باید از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروند و آیا لیست ۲۲ نفره صحت دارد، گفت: اینقدر مهم است که تعدادشان را بشماریم؟! تعداد را نمی‌دانم هنوز آن‌ها را نشمرده‌ام.
,
 
,
شریعتمداری گفت:‌دستگاه‌های مختلف باید ابلاغ کند چرا که این افراد بر اساس قانون و مقررات دستگاه‌های مختلفی کار می‌کنند برخی اعضای هیأت علمی هستند و زمان‌های طولانی‌تری دارند، برخی زیر نظر نهاد‌های حمایتی هستند که ۶۵ سال سن و ۳۵ خدمت را دارند، یا زیر نظر دستگاه‌های معاونت اداری و مالی یا منابع انسانی هستند که هر یک شرایط خاص خود را دارد.
,
 
,
وزیر رفاه در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه آیا بازنشستگان مشمول از وزارتخانه‌ها رفته‌اند یا خیر، گفت: بالاخره می‌روند، طبق مهلت قانونی که وجود دارد همه وزارتخانه‌ها مکلف هستند آن را اجرا کنند و باید نسبت به جابه‌جایی محترمینی که سال‌ها در بخش‌های مختلف زحمت کشیده‌اند اقدام کنند ونباید فراموش کنیم که ما مرهون تلاش این افراد هستیم.
,
 
,
وی در پاسخ به اینکه چه تعداد از معاونین اصلی وزارتخانه باید پست‌های خود را ترک کنند، گفت: دو تا سه نفر بیشتر نبوده که خودشان استعفایشان را اعلام کرده‌اند و آنچه اهمیت دارد باید با عزت و احترام با این افراد برخورد شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه