اخبار داغ

با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان در گنبدکاووس برگزار شد؛

افتتاح و کلنگ زنی متمرکز20پروژۀ عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی

افتتاح و کلنگ زنی متمرکز20پروژۀ عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی
با حضور فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی20پروژۀ عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی در استان گلستان امروز در روستای بارانی های گنبدکاووس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، سردار حسین معروفی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: از مجموع این پروژه ها 16 طرح عمرانی و محرومیت زدایی شامل دو خانه عالم، یک باب غسالخانه، یک کانون فرهنگی و هنری، ساماندهی آب های سطحی و یک واحد آموزشی و 10 خانه محروم با هزینه 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی درسطح استان گلستان افتتاح و 4 پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،, قابوس نامه،,

qaboosnameh 3

, qaboosnameh 3,

وی تصریح کرد: این 4 طرح کلنگ زنی نیز شامل یک خانه عالم و سه واحد آموزشی است و علاوه بر آن آیین افتتاح 40 طرح اقتصاد مقاومتی نیز به صورت متمرکز امروز در شهرستان کردکوی برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه نینوا به اعزام 250 گروه جهادی به مناطق محروم گلستان نیز اشاره کرد و تلاش برای تامین 500 فقره جهیزیه برای زوج های جوان را از دیگر اقدامات سپاه نینوا استان عنوان کرد که در این هفته اجرایی می شود.

,

وی یادآور شد: مدرسه دوکلاسه روستای بارانی های گنبدکاووس نیز در مساحت120متر با اعتبار یک میلیارد ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی ساخته شده و با مشارکت آموزش و پرورش تجهیز شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه