اخبار داغ

خانم یایا؛ پُرحاشیه و پُرفروش

خانم یایا؛ پُرحاشیه و پُرفروش
فیلم سینمایی «خانم یایا» که حالا چند روزی از نمایش آن می‌گذرد با تمام نقدهایی که نسبت به ضعف‎‌ آن وجود دارد برای دومین هفته پیاپی در صدر پُرفروش‌ها قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا، این هفته و بعد از 10 روز نمایش تازه‌ترین ساخته عبدالرضا کاهانی تقریبا هیچ فضای رسانه‌ای خالی از نقد فیلم «خانم یایا» نبود و همه به نوعی به مذمت کاهانی با آخرین ساخته‌اش پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما با همه این نقدها باز هم این هفته «خانم یایا» برای دومین بار در صدر پرفروش‌ها قرار گرفت تا همچنان آثار ایرانی با حضور بازیگران خارجی در گیشه پُرطرفدار باشد.
همچنین از امروز دو فیلم جدید «سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر و «آستیگمات» مجیدرضا مصطفوی نمایش خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده‌اند تا به نوعی با دیگر پرده نقره‌ای از قرق آثار طنز خارج شود.
این دو فیلم هر دو در جشنواره فیلم فجر سال گذشته اکران شدند که «سرو زیر آب» با موضع دفاع مقدس توفیقاتی در به دست آوردن سیمرغ هم داشت اما «آستیگمات» که در ژانر اجتماعی ساخته شده هر چند مخاطبان خود را راضی نگه داشت اما دستش از جایزه و سیمرغ باز ماند.
«مغزهای کوچک زنگ زده»، «لس آنجلس - تهران» و «پیشونی سفید 2» نیز همچنان فروش متوسط خود در گیشه را حفظ کرده‌اند تا بدون تغییر نسبت به هفته گذشته رده دوم تا چهارم پرفروش‌های هفته را قرق کنند.
«وای آمپول» ساخته علیرضا محمودزاده نیز در نخستین هفته اکران خود تقریبا هیچ توفیقی در گیشه نداشته و تنها با 181 میلون تومان فروش در رده هشتم قرار گرفته است.

,
,
,
,
,



** خانم یایا؛ پُرحاشیه و پُرفروش
اما فیلم سینمایی «خانم یایا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی این هفته 804 میلیون تومان فروخته و در صدر فیلم های پُرفروش هفته قرار گرفت.
این فیلم حالا بعد از 11 روز نمایش در 122 سالن در مجموع یک میلیارد و 718 میلیون تومان فروخته است.
در این فیلم علاوه بر نیتایا چرسی بازیگر تایلندی هنرمندانی چون حمید فرخ نژاد، رضا عطاران و امین حیایی ایفای نقش می‌کنند.
این فیلم داستان دو باجناق است که پس از فوت پدر زنشان راه او را پی گرفته و به بهانه تجارت در چین گریزی هم به پاتایا می‎زنند اما رویارویی آنها با دوست قدیمی همه چیز را به هم می‌زند...

** مغزهای کوچک زنگ زده؛ رده دوم ثابت
فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی، این هفته 633 میلیون تومان فروخت تا در مجموع 8 هفته نمایش در 89 سالن سینما 10 میلیارد و 828 میلیون تومان فروخته باشد.
«مغزهای کوچک زنگ زده» مدلی جدید از روایت در سینمای ایران است که در آن هنرمندانی چون نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی، فرهاد اصلانی، نازنین بیاتی، نوید پورفرج، مرجان اتفاقیان و هامون سیدی ایفای نقش می‌کنند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «میگن اگه چوپان نباشه گوسفندها تلف میشن، یا گم میشن یا گرگ بهشون میزنه یا از گرسنگی می‌میرن، چون مغز ندارن. هر کی که مغز نداره به چوپان احتیاج داره، یه چوپان دلسوز... چوپان حکم پدر گوسفندها رو داره، آدم بدون پدر هیچی نیست. اون به ما میگه کِی بریم، کجا بریم، چی کار کنیم، کِی بشینیم، کِی پاشیم، کِی بمیریم.»

** لس آنجلس - تهران؛ همچنان سوم
فیلم سینمایی «لس آنجلس - تهران» به کارگردانی تینا پاکروان نیز این هفته با ثبت 403 میلیون تومان در رده سوم پُرفروش‌های هفته قرار گرفت.
این فیلم حالا بعد از 6 هفته اکران در 123 سالن سینما در مجموع 6 میلیارد و 378 میلیون تومان فروخته باشد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده: با کلمات زیر جمله بسازید: (دو نمره) موسیوی فرانسوی، تابلوی نقاشی، استندآپ کمدی، اینستاگرام، فحش رکیک، هاهاها، پیرزن موتورسوارِ تک‌چرخ‌زن، داف وطنی، عشق خارجی، خونه مادربزرگه، درود بر شرف آریاییت!
تیم بازیگران «لس آنجلس - تهران» از پرویز پرستویی، مهناز افشار، گوهر خیراندیش، شیرین یزدانبخش، زهیر یاری، بانیپال شومون، برایان للی، امی گواورا، جسی ننسی؛ با معرفی ژوبین رهبر و با هنرمندی ماهایا پطروسیان تشکیل شده است.

** پیشونی سفید 2؛ رده چهارمی 
فیلم سینمایی «پیشونی سفید 2» نماینده سینمای کودک در اکران نیز این هفته فروش 386 میلیون تومانی را تجربه کرده است.
این فیلم پس از 6 هفته نمایش در 152 سالن سینما در مجموع دو میلیارد و 479 میلیون تومان فروخته تا در رده چهارم پرفروش‌های هفته قرار گیرد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اختاپوس» از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها «بل بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ «پیشونی‌ سفید» از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر «آهوی پیشونی‌ سفید» برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و «پیشونی‌سفید» به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد به پیش مادرش بازگردد اما...»
در این فیلم پُربازیگر، هنرمندانی چون ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیررضا احمدی، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداللهی، حسام نواب صفوی، ساغر عزیزی، امیر سهیلی، سیدجواد هاشمی، ابراهیم شفیعی، داریوش پیرو، یوسف طاهریان، رکسانا وطن‌خواه، فرزانه زهره‌وند و ساناز نادری ایفای نقش می‌کنند.

** لازانیا؛ فروش کج‌دار و مریز
«لازانیا» به کارگردانی حسین قناعت این هفته با فروش 313 میلیون تومانی در رده پنجم پرفروش‌های هفته قرار گرفته است تا در مجموع شش هفته نمایش در 125 سالن سینما 3 میلیارد و 119 میلیون تومان فروخته باشد.
در خلاصه داستان فیلم سینمایی «لازانیا» آمده است: تو کفتم!...کف! ...می‌فهمی؟ تا نخورمت ولت نمی‌کنم!
جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، رضا ناجی، پارسیا شکوری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعد هدایتی، رضا رویگری، عباس محبوب، محمد شیری، علی کاظمی و یوسف تیموری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

** هشتگ؛ سقوط یک پله‌ای
فیلم سینمایی «هشتگ» در هشتمین هفته اکران خود در 97 سالن سینما این هفته 206 میلیون تومان فروخته است تا با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رده هفت پرفروش‌های هفته قرار گیرد.
هشتگ در مجموع نیز 3 میلیارد و 153 میلیون تومان فروخته است.
بازیگران فیلم کمدی «هشتگ» نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما، بیژن بنفشه‌خواه، حدیث فولادوند، محمدعلی کیانی، مهرداد فلاحتگر، ارسلان قاسمی، امید روحانی، محسن ملکی و سیدجواد هاشمی هستند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: نغمه و روژین مادرانی از طبقه متوسط جامعه هستند و باشگاه بدنسازی دارند. این دو چشم و هم‌چشمی زیادی در زمینه‌های پوشش و اتومبیل و تلفن همراه و .. با هم دارند و دیاکو پسر نغمه و رایکا پسر روژین هر دو در یک مدرسه درس می‌خوانند که از سطح ضعیف درسی برخوردار هستند. امیرعلی یکی دیگر از دانش‌آموزان درس‌خوان همان مدرسه است. او وقتی چشم و هم‌چشمی مادران همکلاسی‌های خود را می‌بیند پیشنهادی به مدیر مدرسه می‌دهد.

** گرگ بازی؛ صعود یک پله‌ای
فیلم سینمایی «گرگ بازی» به کارگردانی عباس نظام‌ دوست نیز در چهارمین هفته اکران خود در 65 سالن سینما، با رشد خوبی نسبت به هفته گذشته همراه شد و 232 میلیون تومان فروخته است.
این فیلم حالا با یک پله صعود و در مجموع فروش 880 میلیون تومان در رده ششم پرفروش‌های هفته و مجموع قرار گرفته است.
«گرگ‌بازی» روایت‌کننده داستان چند دوست قدیمی است که یک شب در خانه‌ موروثی یکی‌شان جمع می‌شوند که با ورود مهمانان تازه وارد به جمع، ماجراهای عجیبی رخ می‌دهد.
در این فیلم هنرمندانی چون علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سهیلا گلستانی، سعید چنگیزیان، مهسا علافر، فهیمه امن‌زاده، احسان گودرزی، امیرحسین قدسی، حمید پورآذری، ژرژ پطرسی، منوچهر زنده‌دل، محمدرضا مالکی، سوده سعدایی و قاسم فرمانبردار ایفای نقش می‌کنند. 

, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام / د

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه