اخبار داغ

یادداشت/

آیا بازهم معامله‌ای دیگری در راه است؟

آیا بازهم معامله‌ای دیگری در راه است؟
تب و تاب انتصاب چهارمین استاندار دولت روحانی در حالی رقم می‌خورد که مدعیان گذشته استاندار بومی و یا به اصطلاح توانمند انگار چشم خود را بر اوضاع و احوال مردم استان بسته‌اند و‌ در پوشش رسانه ای خود که رگ و ریشه اصلاح طلبیست بدنبال انحراف افکار عمومی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد رجایی در یادداشتی نوشت: تب و تاب انتصاب چهارمین استاندار دولت روحانی در حالی رقم می‌خورد که مدعیان گذشته استاندار بومی و یا به اصطلاح توانمند انگار چشم خود را بر اوضاع و احوال مردم استان بسته‌اند و‌ در پوشش رسانه ای خود که رگ و ریشه اصلاح طلبیست بدنبال انحراف افکار عمومی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

مواضع این رسانه‌ها در دوران وجه الله خدمتگزار تا پرویزی و همچنین مروج الشریعه می‌توان گفت صد در صد خواسته‌های حزبی بدون توجه به جایگاه مردم و‌ بدور از مطالبه‌گری بوده و آنچه که مشهود است بیشتر جهت‌گیری‌ها به سمت امتیازگیری بوده است.

,

 

,

باید گفت منافع مالی سبب شده تا رسانه های وابسته به افراد مستقل و تکنوکرات در برابر سهم‌خواهی گسترده اصلاح‌طلبان، آنها را هم وارد معامله‌گری سیاسی نماید.

,

 

,

حال نیز در آستانه انتخاب چهارمین نماینده عالی دولت در خراسان‌جنوبی آنچه که به گوش می‌رسد حکایت از بازی دیگری در فضای رسانه ایست و تلاش هم برای انحراف افکار عمومی از مسئله اصلی و انتظارات استان است، جریان رسانه‌ای وابسته به اصلاحات و تکنوکرات‌ها در استان انگار نه انگار که مردم از سهم‌خواهی تمام نشدنی کوچک و بزرگ آنان از به فریاد آمده‌اند و بجای مطرح ساختن اولین‌های اصلی استاندار جهت مطالبه‌گری از نماینده ولی دولت به دنبال تقسیم کردن پست‌های مدیریتی استان هستند.

,

 

,

خواص اصلاح‌طلب و عوامل آنان در حال حاضر در معرض بزرگترین امتحان سیاسی قرار دارند و امید است چهارمین استاندار دولت حداقل با ارائه برنامه منصوب شود و از فامیل بازی و رفیق‌بازی‌های وزیر و معاول اول دوری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه