اخبار داغ

رئیس‌کل دادگستری استان یزد:

بسیج فرهنگی است که آمادگی لازم را برای دفاع از ارزش‌ها دارد

بسیج فرهنگی است که آمادگی لازم را برای دفاع از ارزش‌ها دارد
رئیس‌کل دادگستری استان یزد با اشاره به اینکه دشمنان ماهیت بسیج را درک نکرده‌اند، گفت: بسیج فرهنگی است که آمادگی و همبستگی لازم را برای دفاع از ارزش‌ها دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، محمدرضا حبیبی صبح امروز در همایش بسیج و مدیریت جهادی که در سالن  شهید بهشتی دادگستری شهرستان یزد برگزار شد ضمن تبریک تولد پیامبر اکرم (ص) گفت: دشمنان کشور ماهیت بسیج را درک نکرده‌اند چراکه  آن‌ها به همه چیز دید مادی دارند و بسیج را با همان دید مادی خود، صرفاً یک نهادی نظامی می دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اظهار داشت: برای آن ها قابل هضم نیست که یک نهاد نظامی با این ظرفیت  وجود داشته باشد و متعجب هستند از این که پزشک، مهندس، وزیر، پیر، جوان، میانسال و ... عضو بسیج هستند.

,

حبیبی با اشاره به این که بزرگان ما از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد می کنند گفت: بسیج یک تفکر و فرهنگ است؛ فرهنگی که یک نوع آمادگی و همبستگی عمومی به منظور دفاع از ارزش ها، اعتقادات، اسلام ناب و نظام مبتنی بر ولایت فقیه است. از این رو بحث نظامی و نبرد مسلحانه یک جزء از یک تفکر و فرهنگ می شود که اگر جایی نیاز شد سلاح به دست گرفته شود و دفاعی مسلحانه از این نظام و اعتقادات و ارزش ها  صورت گیرد

,

وی ادامه داد: ولی دفاع از نظام و اعتقادات صرفا دفاع نظامی نیست این دفاع در عرصه‌های اعتقادی، اجتماعی، اقتصادی و... خواهد بود که در طول این چهل سال عمر انقلاب به برکت رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری از آن بسیار دیده‌ایم.

,

حبیبی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: علی‌رغم همه دسیسه‌هایی که خصوصاً در نیمه دو سال گذشته و امسال علیه کشور وجود داشته و دشمنان نیز صراحتاً اعلام کردند که اجازه نمی‌دهیم ایرانی‌ها چهلمین سالگرد پیروزی انقلابشان را جشن بگیرند اما به حول و قوه الهی همه نقشه‌های شوم آنان نقش بر آب‌ خواهد شده است.

,

وی اظهار داشت: دشمنان ایران همه توطئه‌ها را به کاربردند، دلارهای شیوخ منطقه را خرج کردند در عرصه تبلیغات، فضای مجازی و رسانه‌ها با ایجاد جنگ روانی سعی کردند در کشور اخلال ایجاد کنند و باعث ایجاد نارضایتی در مردم شوند و مردم را در مقابل  نظام قرا ر بدهند و یک سری نفوذی‌ها داخلی نیز محکم به میدان آمدند ولی به حول قوه الهی، رهنمودها و رهبری‌های مقام معظم رهبری و صبر و مقاومت مردم همه توطئه‌ها نتیجه عکس می‌دهد.

,

رئیس‌کل دادگستری استان با اشاره به اتفاقاتی که در سطح جهان رخ‌داده است خاطرنشان کرد: بعضاً اتفاقاتی که در بیرون از کشور می‌افتد و دشمنان کشور را به جان یکدیگر می‌اندازد وقایعی است که باید با نگاه بصیرانه به آن توجه کرد.

,

حبیبی با اشاره به  آتش‌سوزی که در ایالت کالیفرنیا آمریکا رخ داد گفت: هرچند ما به عنوان یک انسان هرگز راضی نیستیم حتی در یک کشوری مانند آمریکا که دشمنی زیادی با ما دارد؛ مردمش به خاطر حادثه آتش‌سوزی زنده‌زنده در آتش بسوزند و یک شهر  به خاکستر تبدیل شود و چند صد نفر ناپدید بشوند و بی‌خانمان شوند ازجمله حوادثی است که باید در آن تأمل کرد.

,

وی با اشاره به تهدیدات آمریکا علیه ایران گفت: یک حادثه آتش‌سوزی در کشور خودتان را نتوانستید مهار کنید و این حاکی از پوشالی بودن قدرت کاذب آمریکا است.

,

حبیبی افزود: این حادثه باعث نمایان شدن هر چه بیشتر خوی دردم نشانه حاکمان آمریکا به‌ویژه رئیس‌جمهور امریکا شد؛ در حادثه‌ای که مردمش زنده‌زنده سوختند؛ نمک به زخم آن‌ها می‌پاشد و می‌گوید اعتبارات و بودجه این ایالت را کم خواهم کرد که این صحبت‌ها اعتراض مردم خود امریکا را به دنبال داشته است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه