اخبار داغ

معاون فروش شرکت توزیع نیروی برق یزد خبر داد

ثبت 15 هزار درخواست انشعاب برق در استان یزد

ثبت 15 هزار درخواست انشعاب برق در استان یزد
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: از ابتدای سال تاکنون 15 هزار درخواست برای انشعاب برق در استان یزد داده‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد جلیلی در گفتگو با یزدرسا، گفت: از مهرماه سال قبل تاکنون قیمت انشعابات برق تغییری نکرده است و قیمت کنتور تک فاز 25 آمپر یک‌میلیون و 519 هزار و 400 تومان و کنتور 32 آمپر نیز یک‌میلیون 902 هزار و900 تومان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان این که تفاوت قیمتی برای انشعاب برق خانگی و تجاری وجود ندارد ادامه داد: قیمت کنتور سه فاز 25 آمپر چهار میلیون و 538 هزار  تومان و کنتور سه فاز 32 آمپر نیز پنج میلیون و 688 هزار تومان است.

,

جلیلی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 15 هزار درخواست برای انشعاب برق در استان داشته‌ایم و خوشبختانه مشکلی در تأمین کنتور نداریم و کمبودی در خصوص کنتور برق وجود ندارد.

,

وی اذعان داشت: درخواست متقاضیان برای انشعاب برق اگر در مکانی باشد که در شبکه باشد حداکثر یک هفته به طول می‌انجامد اما اگر در شبکه نباشند زمان طولانی‌تری به طول می‌انجامد. خوشبختانه 90 درصد از درخواست برای انشعابات در شبکه موجود است.

,

جلیلی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند بدون هزینه درخواست انشعاب خود را از طریق سامانه فروش انشعاب برق اینترنتی به نشانی www.yed.co.ir   به ثبت برسانند.

, www.yed.co.ir,

انتهای پیام/ق

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه