اخبار داغ

طرح گردشگری لرستان گم‌شد

طرح گردشگری لرستان گم‌شد
بی‌پولی توسعه زیرساخت گردشگری در پایتخت ژئوتوریسم ایران را به بن‌بست کشانده تا در این میان هم طرح جامع گردشگری گم شود و هم مدیرکل میراث فرهنگی به فکر استعفا بیفتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه ستاد خدمات سفر لرستان امروز پنجشنبه به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان و دبیری مدیرکل میراث فرهنگی لرستان برگزار شد؛ جلسه ای که به گفته احمد مرادپور همه در آن سیاست گذار بودند و متولی کارها مشخص نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
یک میلیاردی که گم شد!
, یک میلیاردی که گم شد!,
 
,
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در سخنانی گفت: طرح جامع گردشگری باید زودتر تعیین تکلیف شود، شرح خدمات دستگاه ها مشخص شود و میراث فرهنگی هم روی این شرح خدمات نظارت و بازدید داشته باشد.
,
 
,
وی در پایان جلسه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: یک میلیارد تومان اعتبار برای تهیه طرح جامع گردشگری استان اختصاص یافته است و چندماه پیش در شورای برنامه ریزی یک میلیارد مصوب شد.
,
 
,
اما مدیرکل میراث فرهنگی لرستان می گوید هیچ اعتباری برای تهیه طرح جامع گردشگری لرستان اختصاص نیافته است.
,
 
,
طرح گردشگری لرستان گم‌شد/مدیرکل میراث: اعتبار ندهند استعفا می‌دهم
, طرح گردشگری لرستان گم‌شد/مدیرکل میراث: اعتبار ندهند استعفا می‌دهم,
 
,
یک ریال اعتبار برای مطالعات طرح های گردشگری استان نداده اند
, یک ریال اعتبار برای مطالعات طرح های گردشگری استان نداده اند,
 
,
سید امین قاسمی با اشاره به اینکه در تمامی جلسات گفته اند مطالعات گردشگری لرستان باید صورت بگیرد، ادامه داد: طرح گردشگری ۱۵ سال پیش تهیه شده است اما باید مجددا به روز شود تا بتوانیم بر اساس ظرفیت ها، اهداف خود را تعریف کنیم و زیرساخت ها را توسعه دهیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه استاندار لرستان نیز روی این موضوع تاکید داشتند و گفتند مبلغی اختصاص یابد اما هنوز محقق نشده است، تصریح کرد: می گویند زیر ساخت گردشگری در تنگه شیرز، دریاچه گهر و ... اجرا کنید، با کدام مطالعه و طرح این کار انجام بشود؟
,
 
,
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با تاکید بر اینکه یک ریال اعتبار برای مطالعات طرح های گردشگری استان نداده اند، افزود: از سوی دیگر شما نمی توانید یک سال شش ماه صبر کنید تا طرح جامع تهیه شود، تصویب شود و بعد اجرایی شود،  باید همزمان اعتبارات دیگری برای زیرساخت ها اختصاص یابد.  
,
 
,
قاسمی ادامه داد: من امروز تا امشب و فردا در خدمت شما(معاون عمرانی استاندار)،  استاندار و چگنی رئیس سازمان برنامه و بودجه هستم، اگر موضوع این اعتبار حل نشود استعفا می دهم از خدمت شما مرخص می شوم.
,
 
,
معاون استاندار: اگر پول ندادند، رها کنید بروید
, معاون استاندار: اگر پول ندادند، رها کنید بروید,
 
,
احمد مرادپور معاون عمرانی استاندار لرستان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه باید یک میلیارد تومان اعتبار برای طرح جامع گردشگری بدهند، خطاب به مدیرکل میراث فرهنگی لرستان افزود: اگر پول ندادند، رها کنید بروید.
,
 
,
وی افزود: ما دنبال پیدا کردن طرح گردشگری هستیم که گم شده است!
,
 
,
معاون عمرانی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: آقای ابراهیمی مدیر اسبق میراث فرهنگی لرستان در ۲۰ تا ۳۰ جلسه که من بودم گفتند طرح داریم، برای نقطه به نقطه لرستان طرح گردشگری داریم؛ اگر طرح دارید که خرج نکنیم اگر ندارید که بگوییم تهیه کنند.
,
 
,
انتهای پیام / 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه