اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج

فرمانده سپاه لرستان به دیدار خانواده شهدا رفت

فرمانده سپاه لرستان به دیدار خانواده شهدا رفت
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با خانواده شهدا دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، شهدا حقیقت زنده، مرغان جنت الماوا و مصداق بارز حضور و تجلّی آشکار هدایت‌اند‌؛ همان مردانی که برای دنیا آفریده نشدند و در قهقهه مستانه‌شان مشتاق پرواز بودند و برای دفاع و پاسداری از وطن، از خویش گذشتند و جان فدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

حال ما میراث دار خون شهدا هستیم و باید یاد کنیم از خانواده‌هایی که این گوهرها را در دامن خود پروراندند و درراه اسلام فدا کردند، مادرانی که سجاده، مهر، تسبیح و انگشتر فرزندانشان را به یادگار گذاشته و با قاب عکس عزیزانشان دل‌تنگی‌هایشان را زمزمه می‌کنند.

,

 

,

خانواده شهدا ولی نعمت نظام‌اند

, خانواده شهدا ولی نعمت نظام‌اند, خانواده شهدا ولی نعمت نظام‌اند,

 

,

امروز سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به دیدار خانواده شهدا رفت و از نزدیک پای صحبت آنان نشست و در دیدار با خانواده شهید بختیاری، خانواده شهدا را ولی‌نعمت خود دانست.

,

 

,

, ,

 

,

وی در دیدار با خانواده شهید بهمن میرزایی گفت: شهید میرزایی در دوران دفاع مقدس از چهره‌های دوست‌داشتنی لشکر بود و نزد همه محبوب بودند؛ شهید بختیاری شخصیت برجسته‌ای داشتند و منش و رفتارشان خاص بود و همانند آفتاب در بین لشکر می‌درخشید.

,

 

,

ماندگاری انقلاب از استقامت خانواده شهدا بوده است

, ماندگاری انقلاب از استقامت خانواده شهدا بوده است, ماندگاری انقلاب از استقامت خانواده شهدا بوده است,

 

,

سردار کشکولی بابیان اینکه شهید میرزایی بااینکه سن خیلی کمی داشت ولی خیلی رشید بود و از دیدن او احساس آرامش می‌کردیم افزود: اگر انقلاب پس از 40 سال هنوز پابرجا است به خاطر خون شهدای گران‌قدر و پایداری خانواده آنان بوده است.

,

 

,

, ,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: خانواده شهدا نقطه نورانی نظام هستند و این وحدت را حفظ کرده‌اند و پایداری و نورانیت این انقلاب به‌واسطه وجود خانواده شهدا است.

,

 

,

نام شهیدان در جامعه می‌درخشد

, نام شهیدان در جامعه می‌درخشد, نام شهیدان در جامعه می‌درخشد,

 

,

وی بیان کرد: پس از گذشت 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز منافقان داخلی و خارجی و دشمنان اسلام به اهداف خود نرسیده‌اند و خوشحالیم که پس از 40 سال هنوز نام شهیدان می‌درخشد و خانواده شهدا عزت این کشور هستند.

,

 

,

, ,

 

,

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: این انقلاب همچنان پابرجا خواهد بود و انقلاب اسلامی به‌واسطه استقامت خانواده شهدا ماندگار است، ما نیاز به خانواده شهدا داریم و با دیدار با آن‌ها قوت می‌گیریم و راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

,

 

,

افتخار مادر به شهادت فرزندش

, افتخار مادر به شهادت فرزندش, افتخار مادر به شهادت فرزندش,

 

,

مادر شهید بهمن میرزایی گفت: افتخار می‌کنم که فرزندم شهید شد، پدرش در تمام طول عمر چشم‌انتظار فرزندش بود و شهادت بهمن را خدا برایمان خواسته و شکرگزار هستیم، از خدا می‌خواهم انقلابمان پایدار باشد تا خون شهدایمان پایمال نشود.

,

 

,

, ,

 

,

به‌راستی‌که روایت صبر و استقامت مادران شهدا توصیف نشدنی است و هیچ واژه‌ای نمی‌تواند گویای آن باشد، مادرانی که درس صبر و شکیبایی بر مصائب را از اسوه صبر و ایمان حضرت زینب کبری(س) فراگرفته و سال‌ها در فراق فرزندانشان روزگار می‌گذرانند و حال تنها خواسته‌شان ولایت و استقامت انقلاب است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه