اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه استان لرستان:

بسیج بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است؛ کارنامه درخشان بسیج سازندگی

بسیج بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است؛ کارنامه درخشان بسیج سازندگی
جانشین فرمانده سپاه استان لرستان با بیان اینکه بسیج بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است گفت: بسیج به‌عنوان مستحکم‌ترین سد مقابل دشمنان ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سردار حبیب‌الله توکلی در همایش شکوه هجرت ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ربیع ماه شادی اهل‌بیت(ع) است و هفته بسیج با آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) و از طرفی با ولادت نبی مکرم اسلام و پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی متقارن شده که این شور و شعف را بیشتر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به اینکه 40 سال از عمر انقلاب می‌گذرد و بسیج سی و نهمین سالگرد این پیروزی را جشن می‌گیرد افزود: امروز بسیج بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، اتفاقاتی که در غرب کشور اتفاق افتاد، هشت سال دفاع مقدس و قرار گرفتن این نیروی عظیم مردمی در کنار ارتش و سپاه پرونده دفاع مقدس را با پیروزی ایران اسلامی به پایان رساند.

,

 

,

جانشین فرمانده سپاه استان لرستان بیان کرد: امروز خبرهای خوشی که از گوشه و کنار ما می‌رسد می‌بینیم امام خمینی(ره) درست هدف‌گذاری کرد، همه کارشناسان نظامی بر این باور بودن غده سرطانی داعش دست‌نشانده آمریکا و آل سعود بود بنابراین بسیج به‌عنوان مستحکم‌ترین سد مقابل آن‌ها ایستاد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه امروز ما سی و نهمین سالگرد شکل‌گیری بسیج را در جبهه مقاومت اسلامی جشن گرفتیم تصریح کرد: چهل سال پیش اسرائیل به کشورهای عربی حمله کرد و شش کشور عربی را تسلیم کرد اما در هفته گذشته گروه ویژه‌ای به غزه ورود پیدا کرد و نتیجه نگرفت و در 48 ساعت اسرائیل پرچم تسلیم را بالا برد، پس اسرائیل شکستنی است و رژیم صهیونیسم روزبه‌روز به زوال خود نزدیک‌تر می‌شود.

,

 

,

سردار توکلی خاطرنشان کرد: ما که در مکتب امام خمینی(ره) بزرگ‌شده‌ایم نمی‌شود نسبت به حوادث منطقه بی‌توجه باشیم، امروز ما و جبهه مقاومت اسلامی در یک صف و جبهه قرارگرفته‌ایم و چهار سال مردم یمن در محاصره هستند اما در اراده آن‌ها خللی وارد نشده و مستحکم جلوی سعودی‌ها و آمریکایی‌ها ایستاده‌اند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه دو رویکرد امنیتی و دفاعی در سپاه و بسیج  داریم گفت:  امسال به دلیل حجم حملات روانی استکبار جهانی جا داشت بسیج ورود پیدا کند، دو رزمایش را برگزار کرده که ورود خوبی داشت و بسیج همیشه متناسب با شرایط ورود پیدا می‌کند.

,

 

,

جانشین فرمانده سپاه استان لرستان اظهار داشت: کارنامه درخشان بسیج سازندگی نشان می‌دهد خدمات ارزشمندی در حوزه عمران و زیرساخت انجام‌شده و هیچ خدمتی بالاتر از این نیست که به مستضعفین و محرومان کمک کنیم.

,

 

,

وی با ابراز خرسندی از همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و بانک انصار استان در راستای سازندگی افزود: در بحث فنی و حرفه‌ای، مهارت‌آموزی سربازها به‌عنوان خدمت به کشور مطرح است و نتایج خوبی را نیز خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه