اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی:

ایستادگی در برابر بحران اقتصادی بالاترین جهاد است/ خدمت‌رسانی به محرومان از اولویت‌های بسیج

ایستادگی در برابر بحران اقتصادی بالاترین جهاد است/ خدمت‌رسانی به محرومان از اولویت‌های بسیج
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که ایستادگی در برابر بحران اقتصادی بالاترین جهاد است، گفت: خدمت‌رسانی و خدمت به محرومان از اولویت‌های بسیج است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی صبح امروز در همایش شکوه هجرت، اظهار کرد: بالاترین آمار  شهدا، جانبازان و رزمندگان در بخش بسیجیان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با بیان این‌که کمترین تعداد اسرا و آزادگان در بین بسیجیان وجود دارد، افزود: از همان روزهای دفاع مقدس که بسیج جهاد را آغاز کرد، این مسیر ادامه داشته و ادامه خواهد داشت.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: امروز در هر عرصه‌ای که تلاش خالصانه باشد جهاد وجود دارد و هر کسی که بهینه مصرف کند و بهینه کار انجام دهد، در حال جهاد است.

,

قاسمی با بیان این که بسیج از ابتدای دفاع مقدس به صورت خالصانه عمل کرده و در حال جهاد است، تصریح کرد: امروز عرصه‌های بسیاری برای جهاد وجود دارد و رسالت بسیج دشوار است.

,

وی با اشاره به این‌که ایستادگی در برابر بحران اقتصادی بالاترین جهاد است، افزود: در دو ماه گذشته  ۲۲۰ گروه جهادی در قالب ۳۶۰ اردوی جهادی در مناطق محروم حضور یافته‌اند و این حضور باید پررنگ‌تر شود.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با بیان این‌که خدمت‌رسانی و خدمت به محرومان از اولویت‌های بسیج است، خاطرنشان کرد: جهادگران مانند ارتش الهی هستند که خالصانه تلاش می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه