اخبار داغ

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی مطرح کرد

پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به 871 طرح/ رتبه هفتم خراسان‌جنوبی در ارائه تسهیلات

پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به 871 طرح/ رتبه هفتم خراسان‌جنوبی در ارائه تسهیلات
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی رکنی با بیان اینکه به 871 طرح، مبلغ هزار و 472 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است، گفت: خراسان‌جنوبی در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری رتبه هفتم کشور و در انعقاد قرارداد رتبه نهم را به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس رکنی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌ گو با خاورستان، با اشاره به فعالیت 911 تعاونی فعال در استان خراسان‌جنوبی، گفت: شرکت‌های تعاونی استان در بخش‌های اعتباری، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز صنوف خدماتی، مصرف‌کنندگان، تولیدی و توزیعی، حمل و نقل، خدمات، سهام عدالت، صنعتی، عمرانی، فرش دستباف، مسکن، معدنی و کشاورزی فعال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی به پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری اشاره و خاطرنشان کرد: از زمان ابلاغ اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری تاکنون 919 طرح به مبلغ 185 میلیارد تومان به مرحله انعقاد قراردادرسیده است.

,

رکنی با بیان اینکه به 871 طرح، مبلغ هزار و 472 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است، اظهار کرد: خراسان‌جنوبی در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری رتبه هفتم کشور و در انعقاد قرارداد رتبه نهم را به خود اختصاص داده است.

,

وی به وجود دو هزار و 259 طرح اشتغال در خراسان‌جنوبی اشاره کرد و افزود: این تعداد طرح‌ها توسط کارگروه اشتغال استان و شهرستان‌ها مصوب و به بانک‌های عامل معرفی گردیده است.

,

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‌‌جنوبی با اشاره به نرخ بیکاری استان خراسان‌جنوبی در زمستان 96، افزود: سال گذشته این عدد سال گذشته 10.6 درصد گزارش شده که امسال نسبت به سال قبل وضع بهتر شده است و  بر اساس نتایج طرح آمارگیری نیروی کار، نرخ بیکاری استان در تابستان سال‌ جاری 8.9 درصد بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه