اخبار داغ

مدیر کل هواشناسی لرستان:

بارش ها تا روز دوشنبه در لرستان ادامه دارد/پلدختر رکوردار بیشتر بارشها در استان

بارش ها تا روز دوشنبه در لرستان ادامه دارد/پلدختر رکوردار بیشتر بارشها در استان
مدیر کل هواشناسی لرستان گفت: بارشها از روز گذشته آغاز شده و تا دوشنبه ادامه دارد و تا کنون بیشترین میزان بارشها مربوط به پلدختر و کمترین بارشها در الشتر ثبت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک "ناصر هاشمی" مدیر کل هواشناسی لرستان در گفت و گو با گفت: سامانه بارشی تا روز دوشنبه در منطقه فعال است و پیش بینی می شود میزان بارشها حدود 50 میلیمتر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: تا کنون متوسط بارشها در استان 23 میلیمتر گزارش شده و شهرستان پلدختر با 36 میلیمتر بارندگی رکورددار بیشتر بارشها و الشتر با 14 میلیمتر بارش کمترین میزان بارندگی در استان می باشند.

,

 

,

هاشمی با اشاره به بارش برف در برخی از شهرستان افزود: هم اکنون بارش برف در شهرستان الیگودرز آغاز شده و در ارتفاعات شهرستان های ازنا، الشتر، دورود، نورآباد و بروجرد نیز شاهد بارش برف هستیم.

,

 

,

به گفته وی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه شاهد کاهش محسوس دما خواهیم بود و دمای هوا به زیر صفر می رسد که پدیده یخبندان نیز در بسیاری از مناطق پیش بینی می شود.

,

 

,

مدیر کل هواشناسی بروجرد تصریح کرد: با فعال شدن این سامانه، میزان بارشها در شهرستان الیگودرز 29، پلدختر 36، کوهدشت 23، دورود 25، ازنا 26، دوره 20، بروجرد 15، خرم آباد 23، نورآباد 15، الشتر 14 بوده است.

,

 

,

وی بیان کرد: هم اکنون دمای هوا هفت درجه بالای صفر است که طی روزهای آینده شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه