اخبار داغ

نماینده ولی فقیه خراسان‌جنوبی:

فرهنگ و اخلاق دو موضوع اصلی در دانشگاه فرهنگیان است

فرهنگ و اخلاق دو موضوع اصلی در دانشگاه فرهنگیان است
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: موضوع اصلی دانشگاه‌های فرهنگیان فرهنگ و اخلاق بوده و هدف آن سیر انسان به سوی کمال مطلق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار با مسئولان امور قرآن دانشگاه فرهنگیان ،ضمن تبریک به مناسبت میلاد رسول گرامی اسلام (ص) ،بزرگداشت هفته وحدت و هفته بسیج مستضعفین، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان یک تفاوت جدی با دیگر دانشگاه‌ها دارد،چراکه دانشگاه فرهنگیان از نظر موضوع اصلی ،نتیجه و هدف با دانشگاه‌های دیگر قابل قیاس نیست. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خا, ورستان,

 

,

وی با بیان این‌‌که موضوع اصلی دانشگاه‌های فرهنگیان فرهنگ و اخلاق بوده و هدف آن سیر انسان به سوی کمال مطلق است، افزود: آن چیزی که به همه علوم ارزش می‌دهد،فرهنگ هر ملت است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه خراسان‌جنوبی خاطر نشان کرد: همه علوم در نزد ما از اهمیت برخوردارند اما برخی از علوم ارزش حیاتی دارند.

,

 

,

آیت الله عبادی درباره این‌که نرخ حیات چگونه تعیین می‌شود، افزود: هیچ علمی برای این موضوع پاسخ ندارد که ارزش حیات به چه اندازه است ،اما آن‌چه که ارزش حیات را تعیین می‌کند دین و فرهنگ است که امروزه ارزش حیات زیر صفر است.

,

 

,

وی به جنایاتی که امروزه در دنیا اتفاق می‌افتد اشاره کرد، و گفت: در دنیای امروز که این‌همه حق کشی اتفاق می‌افتد و همه سازمان‌های جهانی نظاره‌گر هستند ارزش حیات به زیر صفر رسیده است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه با بیان این‌که مهم‌ترین سرمایه هر کشور نیرو و استعداد انسانی است و آن هم در آموزش و پرورش تعیین می‌شود، افزود: دانشگاه فرهنگیان با دیگر دانشگاه‌ها تفاوت دارد و باید در این دانشگاه علاوه بر کمیت به کیفیت ایده آل برسیم.

,

 

,

آیت الله عبادی از مسئولان خواست مشکلات خود را منعکس کنند تا رسیدگی‌های لازم انجام شود.

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه