اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی خبرداد

خدمات رسانی بیش از 9 هزار بسیجی در سال جاری/ گروه‌های جهادی تخصصی شکل می‌گیرد

خدمات رسانی بیش از 9 هزار بسیجی در سال جاری/ گروه‌های جهادی تخصصی شکل می‌گیرد
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال تا قبل از هفته بسیج 9 هزار و 980 نفر در قالب 760 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام و خدمت‌رسانی کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی صبح امروز در همایش شکوه هجرت ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج، اظهار کرد: از جمله کارکردهای بسیج  سازندگی می‌توان در حوزه‌های امنیتی، عمرانی و فرهنگی اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی افزود: در زمان دفاع مقدس بسیجیان نیمی از ایثارگران را تشکیل می‌دادند و در حال حاضر نیز با حضور جهادی خود کمک شایانی به مردم می‌کنند.
,
 
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که از سال 1379 به فرمان مقام معظم رهبری بسیج سازندگی شکل گرفت، افزود: در خراسان‌جنوبی نیز این سازمان تشکیل شده و تاکنون 14  هزار و 800 اردوی جهادی با حضور بیش از 300 هزار جهادگر برگزار شده است.
,
 
,
 
,
هنری به برگزاری رزمایش جهادی حضرت محمد رسول الله 2 (ص) اشاره کرد، و گفت: بسیجیان و جهادگران حضور چشمگیر و پر رنگی را در این رزمایش داشتند.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به این‌که در آستانه کنگره ملی دو هزار شهید خراسان‌جنوبی هستیم، افزود: در این راستا خدماتی به خانواده شهدا ارائه شده و خدمات دیگری نیز انجام می‌شود.
,
 
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال تا قبل از هفته بسیج 9 هزار و 980  نفر در قالب 760 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام و خدمت‌رسانی کرده‌اند.
,
 
,
 
,
هنری به سطح‌بندی 227 گروه جهادی اشاره، و تصریح کرد: این گروه‌های جهادی شناسه‌دار هستند و در نقاط جغرافیایی مشخص خدماتی را بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده انجام می‌دهند.
,
 
,
 
,
وی افزود: رایزنی‌هایی انجام شده تا گروه‌های جهادی خدمات تخصصی را در مناطق محروم داشته باشند.
,
 
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی به طرح جهادگران کار آفرین اشاره کرد، و گفت: این گروه جهادی از اواخر هفته برای کمک به اشتغال به صورت کشوری و با برگزاری دوره‌های آموزشی آغاز می‌شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه