اخبار داغ

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور خبرداد

اجرای طرح مطالعاتی آب در 4 استان کشور

اجرای طرح مطالعاتی آب در 4 استان کشور
جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور از اجرای طرح مطالعاتی آب در چهار استان کشور خبر داد و گفت: در مباحث آب طرح جامع مطالعات آب با در دستور کار دانشگاه امام صادق(ع) قرار گرفته و خراسان‌جنوبی یکی از این استان‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد زهرایی جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور صبح امروز در همایش شکوه هجرت در بیرجند، اظهار کرد: امروز در جنگ اقتصادی نیستیم بلکه در دفاع و مقاومت اقتصادی قرار داریم و سایر کشورها نیز این مقاومت اقتصادی را انجام می‌دهند اما اقتصاد مقاومتی ما با مقاومت اقتصادی سایر کشورها فرق دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند" روح حاکم بر حرکت‌های جهادی، بسیج سازندگی است" اشاره کرد و افزود: وحدت و انسجام درون دینی برادران مسلمان در یمن بیش از وحدت کنونی ما است.
,
 
,
 
,
جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان این‌که امروز در یمن در هر ۹ دقیقه یک کودک فقط از گرسنگی می‌میرد، گفت: ۱۳ میلیون نفر در روز فقط یک وعده غذایی دارند اما با تمام وجود در مقابل دشمن خود ایستاده و وحدت خود را حفظ کرده‌اند.
,
 
,
 
,
زهرایی با بیان این‌که ما هنوز مقاومت اقتصادی را درک نکردیم، افزود: وحدت کافی نداریم و امروز نیاز به شهید خدمت داریم و باید در راستای خدمت حرکت کنیم.
,
 
,
 
,
وی افزود: امروز بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع سپاهیان محمد رسول الله وزارت‌خانه‌ها به سمت  بسیج سازندگی آمدند و برنامه و طرح‌های خود را با ایده و نظر ما دنبال می‌کنند. 
,
 
,
 
,
جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان این‌که ۲ طرح پایلوت را در خراسان‌جنوبی دنبال کردیم، افزود: اولین استانی که با همکاری کمیته امداد و امضای تفاهم‌نامه ۲۰۰ جهادگر را به صورت تخصصی آموزش می‌دهد، خراسان ‌جنوبی است.
,
‌ 
,
 
,
زهرایی از اجرای طرح مطالعاتی آب در چهار استان کشور خبر داد و افزود: طرح جامع مطالعات آب در دستور کار دانشگاه امام حسین(ع) قرار گرفته و خراسان‌جنوبی یکی از این استان‌ها است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه