اخبار داغ

مدیر کل هواشناسی لرستان مطرح کرد

بارش برف در لرستان؛ کاهش دمای هوا و یخبندان

بارش برف در لرستان؛ کاهش دمای هوا و یخبندان
مدیر کل هواشناسی لرستان گفت: هم‌اکنون بارش برف در شهرستان الیگودرز آغازشده و در ارتفاعات شهرستان‌های ازنا، الشتر، دورود، نورآباد و بروجرد نیز شاهد بارش برف هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدناصر هاشمی در گفت‌وگو با سفیر افلاک اظهار داشت: سامانه بارشی تا روز دوشنبه در منطقه فعال است و پیش‌بینی می‌شود میزان بارش‌ها به حدود 50 میلی‌متر برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: تاکنون متوسط بارش‌ها در استان 23 میلی‌متر گزارش‌شده و شهرستان پلدختر با 36 میلی‌متر بارندگی رکورددار بیشترین بارش‌ها و الشتر با 14 میلی‌متر بارش کمترین میزان بارندگی در استان می‌باشند.

,

 

,

مدیرکل هواشناسی استان لرستان با اشاره به بارش برف در برخی از شهرستان بیان کرد: هم‌اکنون بارش برف در شهرستان الیگودرز آغازشده و در ارتفاعات شهرستان‌های ازنا، الشتر، دورود، نورآباد و بروجرد نیز شاهد بارش برف هستیم.

,

 

,

وی بابیان اینکه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه شاهد کاهش محسوس دما خواهیم بود و دمای هوا به زیر صفر می‌رسد که پدیده یخبندان نیز در بسیاری از مناطق پیش‌بینی می‌شود تصریح کرد: با فعال شدن این سامانه، میزان بارش‌ها در شهرستان الیگودرز 29 میلی‌متر، پلدختر 36 میلی‌متر، کوهدشت 23 میلی‌متر، دورود 25 میلی‌متر، ازنا 26 میلی‌متر، دوره 20 میلی‌متر، بروجرد  15میلی‌متر، خرم‌آباد 23 میلی‌متر، نورآباد 15 میلی‌متر و الشتر 14 میلی‌متر بوده است.

,

 

,

 هاشمی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون دمای هوا هفت درجه بالای صفر است که طی روزهای آینده شاهد کاهش دمای هواخواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه