اخبار داغ

بسیج از هیچ تلاشی برای خدمتگزاری به مردم فروگذار نمی‌کنند؛ اعزام مبلغ به سایر مناطق لرستان

بسیج از هیچ تلاشی برای خدمتگزاری به مردم فروگذار نمی‌کنند؛ اعزام مبلغ به سایر مناطق لرستان
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: امروز بسیج از هیچ قدرت دنیوی و مادی هراس ندارد و از هیچ تلاش و کوششی برای خدمتگزاری به مردم فروگذار نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفت‌وگو با سفیر افلاک، ضمن گرامی داشت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج پاسداشت ارزش‌های دینی جامعه است و شبکه تبلیغ به تبیین نقش بسیج در شکل‌گیری انقلاب، پیشرفت اهداف انقلاب و سازندگی در همه عرصه‌ها می‌پردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

 

,

وی با اشاره به ترویج فرهنگ بسیج و ترغیب جوانان برای فراگیری این فرهنگ افزود: به‌عنوان یک بسیجی باید گوش‌به‌فرمان ولایت و آماده خدمت باشیم؛ خط مقدم جبهه فرهنگی امروز روحانیون بسیجی هستند که از هیچ تلاش و کوششی برای خدمتگزاری به مردم فروگذار نمی‌کنند.

,

 

,

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان تصریح کرد: بسیج یعنی خدمت به جامعه و احیا ارزش‌های دینی، ترویج تفکر دینی، اعتقادی و تبلور حاکمیت ارزش‌های دینی در جامعه است.

,

 

,

وی بابیان اینکه بسیج یعنی خدامحوری، اطاعت ولایت و ارزش‌های دینی گفت: امروز بسیج از هیچ قدرت دنیوی و مادی هراس ندارد و باید با ارائه تفکر بسیجی به فرزندان، نوجوانان و جوانان به‌ویژه به نسلی که در زمان دفاع مقدس حضور نداشته‌اند راه، هدف، مقصد و مقصود بسیج را یادآور شویم.

,

 

,

حجت‌الاسلام غلامی به اجرای سایر برنامه های هفته بسیج و وحدت اشاره و خاطرنشان کرد: در این ایام برنامه های مختلفی برگزار می شود و همچنین به مناسبت هفته بسیج و وحدت مبلغان بومی و غیربومی به مناطق مختلف استان لرستان اعزام شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه