اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

بسیج نجات‌بخش ملت‌ها؛ تولیدات بسیج در منطقه قابل‌ مشاهده است

بسیج نجات‌بخش ملت‌ها؛ تولیدات بسیج در منطقه قابل‌ مشاهده است
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بسیج آماده برای دفاع همه‌جانبه است تا بتواند تهدیدها را پاسخ دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سفیر افلاک، سردار مرتضی کشکولی امروز در گردهمایی بسیجیان لرستان که در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار شد ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: چهلمین سال انقلاب اسلامی انشا الله سال تثبیت اقتدار جهانی انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: دشمن که در حال افول است، برای اینکه از تثبیت اقتدار جهانی انقلاب اسلامی جلوگیری کند برای تشویش اذهان مردم عملیات روانی و بازی را شروع کرد که به همه نشان دهد چهلمین سال انقلاب اسلامی، سال پایان انقلاب اسلامی است و مردم پشیمان‌اند و می‌خواهند سرنوشت انقلاب را مشخص کنند.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: جنگ روانی و رسانه‌ای سختی رخ داد و فشار اقتصادی و هجمه سنگینی پیش آمد اما چیزی که دست دشمن را خالی کرد این بود که جایگزین مناسبی برای انقلاب اسلامی نداشت و ابزار و توانمندی‌های دشمن و توانمندی‌های انقلاب اسلامی به‌گونه‌ای بود که نتوانستند هیچ کاری انجام دهد و راهپیمایی ۱۳ آبان امسال تبدیل به راهپیمایی ملی شد و همبستگی بیشتر مردم را نشان داد تا بحث چهلمین سال انقلاب کوبنده پیش رود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه مردم‌سالاری در انقلاب اسلامی موهبتی است که در عمر کشور ما بی‌سابقه بوده است عنوان کرد: در حکومت و دولت‌ها قبل از ما مردم تأثیری نداشتند، مردم‌سالاری یک معجزه و موهبت بود چراکه مردم انقلاب کردند، به قانون اساسی رأی دادند، به رئیس‌جمهورها و به نمایندگان مجلس رأی دادند.

,

 

,

سردار کشکولی عنوان کرد: مردم همه‌کاره هستند و بسیج نیز آماده برای دفاع همه‌جانبه است تا بتواند تهدیدها را پاسخ دهد و در نوع خود بی‌نظیر؛ کم‌هزینه و پرسود است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه بسیج هر جا که پای می‌گذارد آرامشی برای مردم به ارمغان می‌آورد گفت: بسیج احساس وظیفه، دین، تعهد و تکلیف می‌کند، پیروز میدان هشت سال دفاع مقدس، مقابله با فرقه‌های مختلف، حضور در چالش‌های علمی، مقابله با تهاجم فرهنگی، نجات‌بخش ملت‌ها و تولیدات بسیج در منطقه قابل‌مشاهده است.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: آمریکا به دنبال استفاده از ظرفیت منافقان و پسر شاه ملعون برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی است اما باوجود جوانان انقلابی این فعالیت‌ها خیال‌پردازی بیش نیست.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: استراتژی قبل از اسرائیل و آمریکا از نیل تا فرات بود که امروز آن را تغییر داده و حفظ اسرائیل را استراتژی خود قرار داده‌اند.

,

 

,

سردار کشکولی با اشاره به اینکه کمک بسیج در هر عرصه باید از محلات آغاز شود افزود: دشمن به جنگ روانی خود ادامه می‌دهد هرچند تحریم‌های آن کم اثر است اما به دنبال فشار آوردن بر روی مردم است.

,

 

,

وی عنوان کرد: اولین کاری که باید انجام دهیم روشنگری مردم است، همراهی کردن مردم و گاهی مطالبه گری از جانب مردم از دولت باید صورت گیرد، طرح اعتلای بسیج و آماده شدن برای دفاع همه‌جانبه اجرا و مساجد را پرکنیم به‌گونه‌ای که پایگاه انقلاب باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه