اخبار داغ

بی کفایتی مسئولین باز هم مردم درگز را عزادار کرد؛

6 کشته و یک زخمی باز هم در جاده مرگ!

6 کشته و یک زخمی باز هم در جاده مرگ!
ظهر روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی ترانزیتی با یک دستگاه سواری سمند، در جاده مواصلاتی درگز به قوچان و در محدوده روستای بهادرخان، شش نفر کشته و یک نفر نیز به شدت زخمی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر؛ روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی ترانزیتی با یک دستگاه سواری سمند، در جاده مواصلاتی درگز به قوچان و در محدوده روستای بهادرخان، سه نفر در لحظه اول کشته و چهار نفر نیز به شدت زخمی شدند که بلافاصله توسط پرسنل اورژانس، به بیمارستان درگز انتقال یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر,

بنا بر گزارشات واصله از بیمارستان درگز، دو نفر از مجروحین منتقل شده به بیمارستان کودک بودند که بر اثر شدت جراحات وارده جان باختند؛ نفر سوم نیز از پرسنل اورژانس بود که متاسفانه تلاشهای پزشکان بیمارستان نتیجه بخش نشد و نامبرده جان خود را از دست داد.

,

حال راننده خودروی سمند نیز وخیم است و تلاش ها برای بهبود وضعیت این شخص ادامه دارد؛ بنا بر اعلام کارشناس پلیس راه درگز، انحراف به چپ سمند باعث بروز این حادثه شده است.

,

, ,

مجید صفایی کارشناس پلیس راه درگز در گفتگو با خبرنگار ما به بیان علت واقعه پرداخت گفت: با شروع فصل بارندگی، معمولا جاده هایی که در آنها خودروهای سنگین در تردد هستند به علت وجود روغن ریزی، به شدت لغزنده شده و احتمال بروز تصادفات چند برابر افزایش می یابد.

,

وی افزود: در حادثه اخیر، سواری سمند به علت سرعت بالا، لغزندگی جاده و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، در لاین مخالف قرار گرفته و با تریلی برخورد می کند.

,

, ,

در این حادثه اگرچه خطای انسانی علت بروز چنین اتفاق ناگواری شد و در شب میلاد پیامبر رحمت، کام مردم درگز را تلخ و آنها را عزادار کرد اما نباید مشکلات و معضلات مربوط به شرایط بد جاده را هم نادیده گرفت.

,

این اولین باری نیست که در جاده گردنه ای درگز به قوچان که اخیرا به جاده مرگ مشهور شده، چنین اتفاقی می افتد؛ قطعا آخرین بار هم نخواهد بود و تا زمانی که مسئولین شهرستانی و استانی چاره اندیشی نکنند باید منتظر بروز حوادث این چنینی باشیم.

,

جاده ای که روزانه در آن حداقل 250 دستگاه تریلی رفت و آمد میکنند و به علت گردنه ای بودن، با کمی سرد شدن هوا دچار یخ زدگی و برف و بوران می شود را چه می شود کرد؟ آیا وقت آن نرسیده که مسئولین شهرستان که وعده های پوچ و توخالی آنها تمامی ندارد فکری به حال مردم مظلوم این شهر کنند؟

,

, ,

چرا مردم درگز فقط باید از ترانزیتی بودن و مرزی بودن شهرشان طعم مرگ و تصادف و خرابی جاده را بچشند؟ آیا این ترانزیت برای دولت سودی ندارد؟ آری سهم دولت از ترانزیت سود چند میلیارد دلاری است اما این تدبیر دولت است که از این چند میلیارد دلار فقط تصادف و کشتار را به مردم شهرستان درگز اختصاص داده است.

,

بیش از صدها بار در محافل و جلسات خصوصی و عمومی، در حضور استاندار و وزیر و وکیل، موضوع تونل الله اکبر که به حق مهمترین خواسته مردم درگز است مورد بررسی قرار گرفته اما تمام وعده های دولت و مسئولین فقط به حرف بسنده می شود.

,

بترسید از زمانی که آه این مردم و خون کشته شدگان آنها گریبان شما و خانواده شما را بگیرد؛ آنوقت خواهید فهمید داغ عزیز از دست دادن در جاده ای که به راحتی می توانستید آن را اصلاح کنید ولی نکردید چیست!

,

, ,

در پایان خاطر نشان می شود جمعی از فعالان فضای مجازی شهرستان درگز در اعتراض به ناکارآمدی مسئولین اجرایی شهرستان و تعطیلی چند ماهه پروژه ملی تونل الله اکبر؛ اقدام به راه اندازی پویش مردمی با کلید واژه #تونل_الله_اکبر و #درگز_تسلیت در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و توییتر کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه