اخبار داغ

اردبیل در میلاد پیامبر مهربانی‌ها غرق در جشن و سرور است

اردبیل در میلاد پیامبر مهربانی‌ها غرق در جشن و سرور است
نقاط مختلف شهری و روستایی استان اردبیل در سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و طلایه دار مذهب تشیع امام جعفر صادق(ع) غرق در شادی و سرور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،  در سالروز میلاد خجسته پیامبر مهربانی‎ها ، محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع ) ، اردبیل غرق در سرور و شادی است؛ خیابان ها و معابر شهرها در استان اردبیل آذین بندی شده و از دیشب بساط جشن و شادی برپا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

مردم ولایی استان اردبیل در اماکن عمومی و مذهبی همچون بقاع امامزادگان، مساجد و حسینیه ها اقدام به برگزاری جشن ولادت این بزرگواران کردند.

,

, ,

جشن میلاد پیامبر(ص) با حضور شیعه و سنی دراستان اردبیل

, جشن میلاد پیامبر(ص) با حضور شیعه و سنی دراستان اردبیل,

طبق اخبار واصله از مناطق سنی نشین  استان اردبیل  حاکی است،  در این مناطق جشن میلاد مسعود و خجسته حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص) با اجرای برنامه های مختلف در حال برگزاری است؛ در شهر  بخش خورش رستم  شهرستان خلخال جشن بزرگ میلاد پیامبر خوبی ها باحضور اهل تسنن وشیعیان این منطقه برگزار و برنامه های مختلف از جمله مولود خوانی اجر شده و از میهمانان با شیرینی و شربت پذیرایی شد.

,

حجت الاسلام احمد حاتمیان مدیر کل تبلیغات و فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور ، دیشب در شب ولادت پیامبر خوبی ها و در مراسم جشن هفته وحدت در مسجد جامع شهر هشجین ضمن تبریک میلاد حضرت محمد(ص)، اظهار کرد: وحدت میان اهل تسنن و اهل تشیع هدف اصلی ما است که دشمنان اسلام برای از بین بردن این وحدت از هیچ تلاشی باز نمی‌ایستند.

,

وی گفت : اجرای چنین جشن‌هایی بین برادران و خواهران اهل تسنن و اهل تشیع بسیار تاثیرگذار بوده و خار چشم دشمنان است.

,

حجت الاسلام احمد حاتمیان مدیر کل تبلیغات و فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور ، به زندگانی حضرت محمد(ص) اشاره کرد و گفت : وحدت و برقراری عدالت در جامعه اسلامی از اهداف مهم حضرت رسول اکرم بوده و امروزه نیز باید در جامعه اسلامی ترویج و گسترش یابد.

,

حاتمیان تصریح کرد: اخلاق پیامبر اسلام یک نمونه کامل الگو برای همه جوامع بشری است که همه مسلمانان جهان باید برای رستگاری در زندگی این اخلاق حسنه را به خوبی مطالعه و سر لوحه زندگی خود قرار دهند.

,

وی آموزش و تعلیم  این امور را عامل رستگاری دانست و بیان کرد: با اعتقاد قلبی و ایمانی می‌توان در مقابل قدرت‌های ظالم جهان ایستاد.

,

 مدیر کل تبلیغات و فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: امروزه ما در جهانی زندگی می‌کنیم که دشمن تلاش دارد تفرقه بین شیعه و سنی  با جنگ‌های نیابتی با حمایت آل‌سعود کافر راه بیندازد و بر جهان اسلام حکومت کنند ولی نمی‌دانند که سخت در اشتباه هستند و جوانان سنی و شیعه از سرتا سر جهان به جنگ این کافران می‌روند تا حیله و مکر دشمنان را به خود باز گردانند.

,

 در مساجد و ماکن مدهبی و عمومی شهر اردبیل  نیز جشن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) در حال برگزاری است و در آن مداحان به اجرای برنامه پرداخته و وعاظ نیز در سخنرانی خود به شخصیت بی بدیل پیامبر (اکرم) پرداختند.

,

بسیاری از زوج های جوان نیز آغاز زندگی مشترک را به یمن سالروز میلاد حضرت محمد(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) شب گذشته آغاز کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه