اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان:

سیلاب به زیرساخت‌های شهری و روستایی پلدختر خسارت زد؛ قطعی آب‌ و انسداد برخی راه‎های روستایی

سیلاب به زیرساخت‌های شهری و روستایی پلدختر خسارت زد؛ قطعی آب‌ و انسداد برخی راه‎های روستایی
مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: سیلاب به زیرساخت‌های شهری و روستایی پلدختر خسارت وارد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا آقامیرزایی صبح امروز در گفت‌وگو با سفیر افلاک، اظهار داشت: سیلاب در شهرستان پلدختر و کوهدشت سبب ایجاد خسارت به منازل مسکونی شهری و روستایی، جاده‌ها، ابنیه، مسکن مهر، مزارع، تأسیسات آب، برق، گاز، احشام و...شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

 

,

وی بابیان اینکه میزان خسارت سیلاب در دست بررسی است افزود: با توجه به اینکه شدت بارندگی زیاد بوده و میزان بارندگی در شهرستان‌های پلدختر و کوهدشت بیشتر بوده سیلاب علاوه بر روستاها به شهر پلدختر نیز خسارت زده و دیواره‌های ساحلی رودخانه‌ها از بین رفته است.

,

 

,

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با بیان اینکه سیلاب به زیرساخت های شهری و روستایی پلدختر خسارت وارد کرده است تصریح کرد: یک‌منزل مسکونی روستایی در شهرستان پلدختر تخریب و 300 رأس گوسفند صاحب‌خانه تلف‌شده است، همچنین براثر سیلاب رخ‌داده در این شهرستان وسایل و تجهیزات منازل مسکونی مردم آسیب‌دیده و 20 رأس گاو نیز تلف‌شده است.

,

 

,

وی به قطعی آب و انسداد برخی راه‌های روستایی در شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: در برخی از روستاهای شهرستان پلدختر مشکل قطعی آب‌ داریم و در حال حاضر برخی از راه‌های روستایی این شهرستان قطع است.

,

 

,

آقا میرزایی افزود: جلسه شورای مدیریت بحران در شهرستان پلدختر برگزار و به‌تمامی فرمانداران اعلام‌شده خسارت احتمالی را برآورد و اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه