اخبار داغ

معاون استاندار لرستان:

جانمایی غلط سایت مسکن مهر پلدختر؛ مشکل دیواره کشکان رفع شود

جانمایی غلط سایت مسکن مهر پلدختر؛ مشکل دیواره کشکان رفع شود
معاون استاندار لرستان بابیان اینکه سایت مسکن مهر پلدختر از حیث جانمایی، ساخت و رعایت اصول مهندسی ایراد دارد گفت: دیوار ساحلی کشکان در دونقطه مشکل جدی دارد که باید رفع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، احمد مراد پور صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران پلدختر با اشاره به اینکه بحران طبیعی بوده و خاص کشور و استان ما نیست و برخورد مناسب با بحران می‌تواند خسارات را کاهش دهد اظهار داشت: پلدختر استعداد بحران را دارد چراکه در مسیر خروجی آب‌های استان قرارگرفته و مستعد سیل و سیلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بابیان اینکه آمادگی برای مدیریت بحران مستلزم آگاهی از آسیب‌ها و ضعف‌ها است عنوان کرد: شب گذشته ریزش کوه در سه‌نقطه جاده ارتباطی خرم‌آباد- پلدختر رخ داد که اگر جاده را راهداری مسدود نکرده بود امکان خسارت جانی وجود داشت.

,

 

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان کرد: سایت مسکن مهر پلدختر از حیث جانمایی، ساخت و رعایت اصول مهندسی ایراد دارد به همین دلیل در معرض سیلاب است و با هر بارشی آب وارد منازل مردم می‌شود چراکه طبقه‌های همکف آن نیز به‌جای پارکینگ به منزل تبدیل‌شده است.

,

 

,

وی افزود: کانال این منازل نیز به لحاظ جانمایی دارای اشکال است زیرا جهت آب ۹۰ درجه تعبیه‌شده و خطرآفرین است و باید این مسیر اصلاح شود.

,

 

,

مراد پور با عنوان اینکه بناهای آسیب‌دیده ساختمان‌هایی بودند که در جهت مسیل و خروجی آب‌های سطحی احداث‌شده‌اند تصریح کرد: دیوار ساحلی کشکان در دونقطه مشکل جدی دارد که باید پس از مطالعه و کارشناسی آن‌ها را رفع کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه