اخبار داغ

احتمال تخلیه مسکن مهر پلدختر؛ 8 تیم امدادی از خرم‌آباد به پلدختر اعزام شد

احتمال تخلیه مسکن مهر پلدختر؛ 8 تیم امدادی از خرم‌آباد به پلدختر اعزام شد
مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با بیان اینکه احتمال تخلیه ساکنان مسکن مهر شهرستان پلدختر وجود دارد گفت: 8 تیم امدادی از خرم آباد پلدختر اعزام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، غلام‌رضا آقامیرزایی صبح امروز با اشاره به بارش های شدید در شهرستان پلدختر اظهار داشت: هشت تیم امدادی از خرم آباد به پلدختر اعزام شده است که از نیروهای آتش نشانی خرم آباد، هلال احمر و راهداری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی عنوان کرد: آبگرفتگی معابر در استان گزارش شده اما تنها وضعیت شهرستان پلدختر تا حدودی با مشکل مواجه شده است و احتمال تخلیه ساکنان مسکن مهر این شهرستان وجود دارد؛ با توجه به محاصره مسکن مهر پلدختر در سیلاب، به ساکنان این واحدها هشدارهای لازم داده و اعلام شده در طبقات فوقانی اسکان یابند.

,

 

,

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان بیان کرد: با هماهنگی معاون عمرانی استاندار لرستان اقدامات لازم صورت گرفته و در صورت بررسی و اعلام فرماندار، مسکن مهر تخلیه خواهد شد.

,

 

,

وی در زمینه غرق شدن یک دستگاه خودرو در رودخانه کشکان گفت: تاکنون این اتفاق به طور رسمی گزارش و تایید نشده اما مردم محلی یک خودروی پراید را در حال غرق شدن مشاهده کرده اند که این مهم نیز در دست بررسی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه