اخبار داغ

نخبه بسیجی:

بسیج باعث نظم و ایده پروی در جامعه می شود

بسیج باعث نظم و ایده پروی در جامعه می شود
نخبه بسیجی دامغان گفت: بسیج باعث نظم و ایده پروی در جامعه می شود و بسیجیان باید ظرفیت های خود را بشناسند و آنها را زنده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت علیرضا ترابی صحن سرائی نخبه بسیجی شهرستان دامغان گفت: مسابقات علمی کاربردی کار و دانش در چهار مرحله در تیر ماه سال جاری در استان البرز برگزار شد و در رشته تراشکاری CNC به ترتیب در مرحله استانی و کشوری  مقام اول و سوم را کسب کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

نخبه بسیجی با اشاره به اینکه تکفر بسیج انسان را به حرکت و جوشش در می آورد مطرح کرد: همان طور که بسیجیان در دوران دفاع مقدس با  وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی دست به کار های بزرگ می زدند ادامه دادن راه شهدا از وظایف جوانان بسیجی به شمار می آید.

,

ترابی توجه به تاکید های فراوان مقام معظم رهبری به علم پروری و نخبه پروری را از وظیفه تمام بسیجیان دانست و افزود: پیروی  از رهنمود های رهبر انقلاب از دیگر وظایف بسیجیان است.

,

وی در ادامه اظهار کرد: بسیج باعث نظم و ایده پروی در جامعه می شود و بسیجیان باید ظرفیت های خود را  شناخته و برای زنده نگه داشتن آن تلاش کنند.

,

نخبه بسیجی مطرح کرد: جوانان با ورود به عرصه علم و فناوری می توانند کشور را به درجه خودکفایی رسانده و در جهان ایرانی ها در عرصه  تولید علم، حرفی برای گفتن دارند.

,

ترابی در پایان از بسیجیان خواستار شد که با تمام ظرفیت های خود در همه عرصه های فرهنگی، سازندگی، اقتصادی و علمی وارد شوند تا در پویایی و رشد کشور سهیم باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه