اخبار داغ

تخریب زیرساخت جاده‌ای محور پلدختر- خرم‌آباد؛ از سفرهای غیرضروری خودداری شود

تخریب زیرساخت جاده‌ای محور پلدختر- خرم‌آباد؛ از سفرهای غیرضروری خودداری شود
رئیس پلیس راه استان لرستان گفت: با توجه وقوع سیلاب و تخریب زیر ساخت جاده‎ای محور پلدختر- خرم‌آباد هم‌اکنون این محور وضعیت مناسبی ندارد و به رانندگان توصیه می‎شود بااحتیاط تردد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مرتضی چغلوند صبح امروز در گفت‌وگو با سفیر افلاک اظهار داشت: شب گذشته به علت بارش شدید باران، سیلابی شدن مسیر و ریزش کوه در محور پلدختر خرم‌آباد این جاده مسدود شد که با تلاش‌های صورت گرفته صبح امروز این محور بازگشایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

 

,

وی بابیان اینکه در حال حاضر محورهای استان لرستان به‌شدت لغزنده است عنوان کرد: مه گرفتگی و کاهش دید در محورها و گردنه‌های استان وجود دارد که به رانندگان توصیه می‌شود تجهیزات زمستانه و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و بااحتیاط رانندگی کنند.

,

 

,

رئیس پلیس‌راه استان لرستان با اشاره به اینکه در حال حاضر محورهای اصلی استان باز است و تردد صورت می‌گیرد افزود: در شهرستان‌های شمالی استان بارش برف و در سایر محورها بارش باران راداریم و در گردنه زالیان ماشین‌آلات راهداری در حال برف‌روبی است و تردد در این محور تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

,

 

,

وی گفت: با توجه وقوع سیلاب و تخریب محور پلدختر- خرم‌آباد هم‌اکنون این محور وضعیت مناسبی ندارد و به دلیل تخریب زیرساخت جاده‌ای رانندگان بااحتیاط تردد کنند و توصیه می‌شود از سفر غیرضروری خودداری شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه