اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج حُر مشهد:

دشمن به دنبال پروژه ناامید سازی ملت ایران است

دشمن به دنبال پروژه ناامید سازی ملت ایران است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد با تاکید بر اینکه امروز روحیه شهادت طلبی است، که بسیج را حفظ می‌کند، گفت: دشمن امروز با تضعیف روحیه شهادت طلبی به دنبال موفقیت در پروژه ناامید سازی ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام علی نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد صبح امروز در سالروز 5 آذر همایش بزرگ بسیجیان شهرستان رشتخوار ضمن تبریک ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و ولادت امام صادق(ع) و گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت، گفت: خط اولیه بسیج از ابتدای تشکیل خط عدم سلطه پذیری در یک جامعه انقلابی اسلامی بوده است، که امروز نیز ما این موضوع را به عنوان یک اصل همیشه در نظر خواهیم گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی در ادامه با تاکید بر آینده نگری امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، در کشور گفت: امام(ره) با آینده نگری فکر 50 یا 100 سال آینده را نیز کردند، و فلسفه تشکیل بسیج تنها مختص زمان جنگ در طول 8 سال دفاع مقدس نبود، امروز ما باید با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی قدردان این نعمت با شناخت کافی از جایگاه بسیج و بسیجی باشیم.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حر مشهد در ادامه با اشاره به اینکه امروز نباید فرصت جسارت و پرویی را به دشمن بدهیم، افزود: شبکه های مجازی امروز خطر بلفعلی برای ایران شده‌اند، و دشمن با استفاده از این فضا امروز از هر راهی برای ناامید کردن مردم نسبت به ملت و نظام تلاش می‌کند.

,

 

,

وی یادآور شد: امروز اولین مبنا برای یک فرد بسیجی طبعیت ناپذیری از دشمن و دومین مبنا داشتن روحیه شهادت طلبی است.

,

 

,

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به اینکه امروزه برخی مسئولین چشم خود را به خاطر حفظ کرسی خدمت و قدرت برروی برخی از تخلف‌ها و اختلاس‌ها می‌بندند، گفت: غریب به 300 هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس که بخش عمده‌ای از این شهیدان را مردم عادی، کشاورز و کارگر تشکیل می‌دادند، را تقدیم انقلاب و بهره‌مندی از امنیت امروز کشور کردیم، خیانت برخی از مسئولین به این میز و قدرت یعنی خیانت به شهدا خواهد بود.

,

 

,

وی در پایان افزود: روحیه شهادت طلبی  است که بسیج را حفظ می‌کند دشمن تلاش می‌کند یک روحیه را در شما تضعیف کند، آن پروژه ناامید سازی ملت است، دشمن فشارهای اقتصادی، معیشتی و ... را به ملت می‌آورد تا ملت روحیه شهادت طلبی را به دست فراموشی بسپارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه