اخبار داغ

رزمنده دوران دفاع مقدس:

حضور آگاهانه مردم توطئه های دشمنان خنثی می کند

حضور آگاهانه مردم توطئه های دشمنان خنثی می کند
رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمنان امروزه از خیزش اسلامی که در جهان به وجود آمده نگران هستند و همواره به دنبال ضربه زدن به آن هستند، گفت: تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور اگاهانه مردم باعث شد توطئه های دشمنان در طول سالهای بعد از انقلاب خنثی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، علی اکبر رمضانی پیش از ظهر امروز در تجمع باشکوه بسیجیان شهرستان خلیل آباد به مناسبت 5 آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره) در حسینیه ابوالفضلی خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام (ره) استراتژیک دفاعی و امنیتی کشور را در حضور اگاهانه مردم می دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی امنیت را اصلی ترین مولفه ثبات هر کشوری دانست و خاطرنشان کرد: اگر امنیت در کشوری حاکم باشد باقی امور نیز انجام می شود؛ برخی کشورها امنیت ملی خود را بر مبنای سلاح هسته ای، نیروهای دفاعی و هوایی و دریایی و برخی کشورها در وابستگی به ابرقدرتها بنا می کنند.

,

رزمنده دوران دفاع مقدس همچنین در ادامه تصریح کرد: حضرت امام (ره) معتقد بودند که بسیج باید نهادی مردمی، بصیر، آگاه و سازمان یافته و آموزش دیده است که بتواند از انقلاب نوپای اسلامی دفاع کند،

,

وی با بیان اینکه مردم ایران معادله سیاسی دنیا را برهم زدند، اذعان کرد: حضرت امام نظام دینی را بر این کشور حاکم کردند و تمام ابرقدرتها در مقابل این نظام ایستادند و نوع تهدید و حمله آنها متقاوت بود.

,

رمضانی با تاکید بر اینکه خداباوری و خودباوری مردم یکی از رمزهای موفقیت در دوران دفاع مقدس بود، عنوان کرد: تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور اگاهانه مردم باعث شد توطئه های دشمنان در طول سالهای بعد از انقلاب خنثی کرد.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروزه از خیزش اسلامی که در جهان به وجود آمده نگران هستند و همواره به دنبال ضربه زدن به آن هستند، تشریح کرد: در مقطع حساسی قرار داریم که باید تجربه گرانسنگ قدیم را حفظ کنیم و الگو قراردادن شهدا جانبازان، آزادگان، ایثارگران و کسانی که برای بقای جامعه از خود گذشتند، باید مد نظر قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه