اخبار داغ

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی مطرح کرد

هزینه‌کرد یک میلیارد تومانی قرارگاه شهید ناصری در مناطق مرزی/ حضور موثر این قرارگاه در طرح‌های عمرانی

هزینه‌کرد یک میلیارد تومانی قرارگاه شهید ناصری در مناطق مرزی/ حضور موثر این قرارگاه در طرح‌های عمرانی
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی گفت: در مناطق مرزی در حوزه عمرانی حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسن رجب‌زاده فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: یکی از کارهای فرهنگی که به نوعی معیشتی و عمرانی نیز محسوب می‌شود و در جهت تشکیل زندگی و امیدواری انجام شد، توزیع 200 سری جهیزیه که با توجه به جمعیت خراسان جنوبی یک کار بزرگ و شاخص بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم این تعداد جهیزیه را به یک هزار سری برسانیم.

,

 

,

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی گفت: اقدام بعدی و نیازسنجی که انجام دادیم در بخش آب است، اقداماتی که در روستاها انجام شده قسمتی به ثمر نشسته و در اشتغال و معیشت مردم مناطق مرزی تاثیرگذار بوده است.

,

 

,

رجب‌زاده تصریح کرد: با همراهی منابع طبیعی و نماینده آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی با اولویت سنجی که انجام شده در چهار شهرستان مرزی زیرکوه، درمیان، سربیشه و نهبندان طرح‌های آبرسانی ادامه دارد.

,

 

,

وی به ساخت 8 سد خاکی در مناطق مرزی اشاره کرد و افزود: برآورد اولیه برای یک بند خاکی 100 میلیون تومان بوده است که به محض ورود قرارگاه عملیات شهید ناصری 35 درصد هزینه ها که مربوط به کارهای نظارتی است حذف می‌شود و 65 درصد می‌ماند که معمولا سعی می‌شود هزینه واقعی باشد چرا که امکانات به کار گرفته شده مربوط به بیت المال است و نگاه درآمدزایی به آن نداریم.

,

 

,

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی با اشاره به این‌که برای ساخت هر سد به طور میانگین 50 میلیون تومان هزینه شده است، گفت: امروز ماموریت ما یک ماموریت امنیتی و حفظ امنیت است و این کار یک کار امنیتی و در راستای امنیت است و باور ما بر این است که اگر در این حوزه هزینه نکنیم فردا باید در حوزه‌های امنیتی هزینه کنیم.

,

 

,

رجب‌زاده تصریح کرد: این 8 سد خاکی در دهستان لانو، منطقه درح شهرستان سربیشه ساخته شده است.

,

 

,

وی افزود: در بحث عمرانی نزدیک به 80 سرویس بهداشتی و حمام در بخش بندان نهبندان و درح ساخته شده است و برای هرکدام از آنها یک میلیون و 500 هزار تومان و در مجموع 120 میلیون تومان برای سرویس‌های بهداشتی و حمام هزینه شده است.

,

 

,

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی گفت: در مناطق مرزی در حوزه عمرانی حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است.

,

 

,

رجب‌زاده تصریح کرد: ساخت 8 بند خاکی و سایر اقدامات انجام شده اگر می‌خواست روال عادی خود را طی کند 5 سال طول می‌کشید که توسط این قرارگاه در کمتر از یک سال ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

,

وی افزود: قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در جاهایی که سایر دستگاه‌ها نمی‌توانند کار انجام دهند ورود پیدا می‌کند.

,

 

,

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی به ساخت 2 خانه بهداشت در مناطق مرزی اشاره کرد و گفت: یک حسینیه در روستای بقرایی ساخته شده است و تعدادی مسجد نیز مرمت و بازسازی شده است.

,

 

,

رجب‌زاده خاطرنشان کرد: در بخش درمیان نیز تعدادی مدرسه با همکاری گروه‌های جهادی بهسازی و زیباسازی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه