اخبار داغ

امام جمعه چالدران:

نقش علمای دین روشنگری برای اقشار مختلف بویژه نسل جوان است

نقش علمای دین روشنگری برای اقشار مختلف بویژه نسل جوان است
نشست علمای اهل تشیع و تسنن شهرستان چالدران با هدف آشنایی و آسیب شناسی توطئه های اخیر استکبارجهانی امروز در این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، این نشست امروز با حضور جمعی از روحانیون اهل تسنن و تشیع در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

امام جمعه شهرستان چالدران در این همایش با اشاره به خطرات و پیامدهای انحرافی و افراطی در جامعه ،گروهگ های تکفیری را حاصل عقاید افراطی دانست و گفت :استکبار جهانی و در راس آنان آ مریکا و اسرائیل با هدف ایجاد شکاف و نفاق بین مسلمانان این جریانهای افراطی را ایجاد نموده و در همین راستا از آنان حمایت می کند .

,

حجت الاسلام آقایی، هوشیاری علمای اسلام بوِیژه اهل تشیع و تسنن را در مقابله با بسط و گسترش این گونه افکار انحرافی را بسیار ضروری برشمرد و گفت:امروز نقش علمای دین در تنویر افکار عمومی جامعه و همچنین روشنگری برای اقشار مختلف بویژه نسل جوان بسیار ضروری است .

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستانهای ماکو ، چالدران ، شوط و پلدشت نیز در این نشست با اشاره به اینکه امروزه در تمام مناطق ایران اسلامی امنیت پایدار حاکم است افزود : این امنیت حاصل خون هزاران شهید از ابتدای شکل گیری انقلاب تا به امروز است و به این راحتی بدست نیامده است و بایستی در راه بقاء و تداوم این امنیت همه با همدیگر یکدل و یک صدا تلاش کنیم .

,

حجت الاسلام باقری با اشاره به ظرفیت بالای مردم شهرستان در حوزه پایبندی به احکام و دستورات الهی خاطر نشان ساخت تمامی علمای اهل تشیع و تسنن از گذشته تا به امروز در راه اعتلای دین و پیشبرد اهداف انقلاب تلاش نموده وتلاش خواهند کرد .

,

سرهنگ پاسدار صادقی جانشین سپاه شهرستان چالدران نیز در این همایش با اشاره به وحدت موجود در میان مسلمانان،رهبری را عامل مهم وحدت ، یکپارچگی و همبستگی در میان ملتهای مسلمان دانست و گفت : جامعه اسلامی به وتسطه وجود رهبری برجسته اتحاد خود را حفظ کرده و به مقابله با زور گویان می پردازد.

,

در ادامه این نشست جمعی ا روحانیون اهل تسنن و تشیع دیدگاهها و نظریات خود را در خصوص مسائل مربوط به آسیب شناسی توطئه های اخیر دشمنان اسلام مطرح نمودند.

,

 

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه