اخبار داغ

فرمانده انتظامی بجستان:

تفکر بسیجی در حال گسترش در سراسر جهان است

تفکر بسیجی در حال گسترش در سراسر جهان است
فرمانده انتظامی شهرستان بجستان گفت: امروز نه در ایران بلکه در سراسر جهان، بسیج و تفکر بسیجی در حال شکل گیری و گسترش است و این خود نمایانگر کارنامه پر از افتخار بسیج است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سرهنگ حسن آزادی خواه فرمانده انتظامی شهرستان بجستان  صبح امروز از فرماندهی و کارکنان سپاه بجستان دیدار و در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت های بسیج اظهار کرد: بسیج در همه عرصه ها بالاخص در جنگ تحمیلی پیروز بود و  امروز نیز در برابر توطئه های و جنگ روانی دشمن این ظرفیت را دارد مقابله کند، بسیج موهبتی الهی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی ادامه داد: همین که امروز، نگاه دنیا به ایران تغییر کرده است و جرات اینکه نگاه چپ به این کشور کنند را ندارند از دستاوردها،  اقدامات و تفکر بسیجی حاکم بر کشور بوده است  و امروز نه در ایران بلکه در سراسر جهان اسلام، بسیج در حال شکل گیری و گسترش است و این خود نمایانگر کارنامه پر از افتخار بسیج است.

,

 

,

سرهنگ آزادی‌خواه ضمن تشکر از گشت های محله محور بسیج اذعان کرد: بسیجیان کمک های زیادی در بحث پیشگیری به ما کرده اند که جا دارد از حضورشان  در کنار نیروی انتظامی تقدیر کرد. هر چند شاید برای مردم اثرات این گشت ها ملموس نباشد اما  کمک شایانی به ماموران پیشگیری و مردم میکنند و آمار سرقتها کاهش  و نمیگذارند افزایش  یابد.

,

, ,

سرهنگ علیرضا جنیدی نیز در ادامه و ضمن تقدیر از فرماندهی نیروی انتظامی و همراهان، بسیج را خادم مردم دانست و اذعان کرد: در هر کجا احساس شود که حضور بسیج میتواند گرهی را باز و یا باری را از دوش مردم بردارد در میدان خواهیم بود و در همین مسیر تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد.

,

 

,

فرمانده سپاه بجستان به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بسیج پرداخت و خاطر نشان کرد: تا زمانی که تفکر بسیجی در این کشور زنده باشد هیچ دشمنی کوچکترین گزندی نخواهد توانست به کشور برساند. صدام وقتی دید ما وابستگی نظامی داریم و مستقل نیستیم بخیال خود در مدت سه روز خواهد توانست این کشور را از پای در بیاورد و این وابستگی ما زمینه حمله صدام به ایران شد.

,

 

,

سرهنگ جنیدی به خسارات جنگ جهانی دوم بر ایران پرداخت و خاطر نشان کرد: امروز ما باوجود تحریم ها به مرحله ای رسیده ایم که میتوان گفت وابستگی ما در بحث نظامی به دیگر کشورها به صفر رسیده است و به تعبیر نشریه امریکایی ایران جز هشت کشور قدرتمند دنیا است.

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه