اخبار داغ

قابل توجه مدیران وزارت نفت؛

نخبه مازندرانی دستگاه نشت‌یاب خطوط لوله نفت ابداع کرد/ برتری ابداع ایرانی از نمونه انگلیسی

نخبه مازندرانی دستگاه نشت‌یاب خطوط لوله نفت ابداع کرد/ برتری ابداع ایرانی از نمونه انگلیسی
نخبه بسیجی در مازندران با استفاده از فرمول ریاضی و الگوریتمی موفق به تولید دستگاه نشت‌یاب خطوط لوله نفت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، برای نخستین‌بار نام داود هوشیارخواه با تولید دستگاه کنترل مخازن نفتی در رسانه‌ها مطرح شده است.

اما ظاهرا این نخبه بسیجی به همین دستگاه قناعت نکرد و طرح تولید و دستگاه نشت یاب خطوط لوله نفتی زیر زمینی را طراحی و تولید کرده است.

داود هوشیارخواه در ارتباط با مزیت‌های این دستگاه اظهار کرد: مشابه این دستگاه در انگلیس از گذشته ساخته شده است و کشور ما برای خرید این دستگاه پیش از تحریم‌ها و چهار سال پیش حدود 700 میلیون تومان باید پرداخت می‌کرد.

وی با اعلام اینکه هزینه ساخت این دستگاه در کشور بسیار کمتر است، گفت: ما می‌توانیم با رقم بسیار پایین این دستگاه را در کشور با قابلیت‌های بسیار مناسب تر تولید کنیم.

این نخبه مازندرانی خاطرنشان کرد: میزان خطا این دستگاه در 200 کیلومتر حدود یک کیلومتر است که امکان رفع این مشکل هم وجود دارد، در صورتی که در نمونه خارجی و انگلیسی دستگاه امکان شناسایی دقیق محل وجود ندارد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,


هوشیارخواه بیان کرد: در نمونه انگلیسی اگر نشتی مشخص شود کل لوله‌های مسیر باید رصد شود در صورتی که با ساخت این دستگاه میزان پایش و بررسی تا حدودی کاهش می‌یابد.

وی با اعلام اینکه طرح در بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران مورد حمایت قرار گرفته است، گفت: بسیاری از نخبگان ملی و استانی این طرح را مورد تایید قرار دادند و برای تولید انبوه و رفع نیازمندی‌های کشور نیاز به حمایت همه جانبه به ویژه از سوی وزارت نفت داریم.

این نخبه بسیجی مازندرانی گفت: میزان حمایت‌ها در بسیج علمی و پژوهشی استان مناسب بوده است ولی برای به ثمر رسیدن نیاز هست که به صورت همه جانبه این طرح مورد حمایت قرار گیرد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه