اخبار داغ

مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی قم خبر داد؛

خدمت رسانی ۱۵۲ گروه جهادی در سطح استان قم

خدمت رسانی ۱۵۲ گروه جهادی در سطح استان قم
مدیر حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه قم از خدمت رسانی 152 گروه جهادی در سطح این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا،  سید علی سید میرزایی، سه شنبه شب طی سخنانی در همایش شکوه هجرت و مجمع جهادگران استان قم که در سالن همایش اردوگاه ولایت برگزار شد، با بیان این که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 40 هزار نفر روز خدمت رسانی و محرومیت زدایی از سوی جهادگران بسیجی در داخل و خارج از استان قم صورت گرفته است، اظهار داشت: در مرکز مطالعات راهبردی حرکت های جهادی قم در سال97 ،تعداد 152گروه جهادی طبق طرح اعتلای جهادی ثبت شده که از این تعداد، 15 گروه ویژه ، 49 گروه فعال و 88 گروه نیز عادی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,


وی افزود: به لطف الهی در حرکت های جهادی نوروز امسال، 40 گروه جهادی شامل 14 گروه جهادی داخل استان  و 26 گروه در خارج استان شامل استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی،اصفهان، کرمانشاه و خوزستان با حدود 12 هزار نفر روز به خدمت رسانی و محرومیت زدایی اهتمام داشتند.

,
,


سید میرزایی همچنین گفت: در تابستان امسال نیز بیش از 110 اعزام گروه جهادی داشتیم که از این میزان ، تعداد 77 اعزام داخل استان بوده و تعداد 24 گروه به استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده و 9 گروه جهادی نیز به استان های سیستان و بلوچستان، خوزستان، خراسان جنوبی، گلستان، زنجان اعزام شدند ودر مجموع خدمت رسانی اردوهای تابستان بیش از 15 هزار نفر روز بوده است.

,
,


وی اضافه کرد: در مجموع فقط در شش ماهه اول سال جاری، جهادگران بسیجی استان قم با برگزاری 400 اردوی جهادی در نقاط هدف و براساس طرح اعتلای جهادی بیش از 40 هزار نفرروز در عرصه های فرهنگی، آموزشی، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی، عمرانی، بهداشت و درمان، ویزیت رایگان ،مشاوره حقوقی و ... به مطالبه مقام معظم رهبری در امر خدمت رسانی و محرومیت زدایی لبیک عملی گفتند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه