اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی خبر داد

اعزام بیش از 50 تیم پزشکی به مناطق محروم و مساجد خراسان‌جنوبی/ ایتام کمیته امداد از خدمات دندانپزشکی بهره‌مند می‌شوند

اعزام بیش از 50 تیم پزشکی به مناطق محروم و مساجد خراسان‌جنوبی/ ایتام کمیته امداد از خدمات دندانپزشکی بهره‌مند می‌شوند
مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون بیش از 50 تیم پزشکی عمومی و تخصصی به مناطق محروم و مساجد خراسان‌جنوبی اعزام شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاشم هیهات مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌و گو با خاورستان، اظهار کرد: در بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی به مناسبت هفته بسیج، برنامه‌های متعددی برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم برنامه‌ریزی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با بیان این‌که برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی به این مناسبت تا پایان هفته جاری ادامه دارد، گفت: تاکنون بیش از 50 تیم پزشکی عمومی و تخصصی به مناطق محروم و مساجد خراسان‌جنوبی اعزام شده‌اند.

,

 

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه پایش سلامت در محل نماز جمعه، اعزام 30 اکیپ پزشکی به 30 مسجد در سطح استان و کنترل، پایش سلامت و ویزیت رایگان بیماران را طی این هفته داشته‌ایم.

,

 

,

هیهات با اشاره به این‌که اعزام 11 تیم بهداشتی- درمانی در قالب طرح "شهید رهنمون" به مناطق محروم صورت گرفته است، افزود: تیم جراحی سرپایی ختنه به منطقه چاهک موسویه و همچنین محمدآباد قاین اعزام شده و 103 نفر از خدمات این تیم بهره‌مند شدند.

,

 

,

وی بیان کرد: اردوی جهادی دندانپزشکی از تاریخ سوم آذرماه در محل امامزادگان باقریه آغاز شده و تا پایان هفته به ایتام کمیته امداد خدمات ارائه می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه