اخبار داغ

برنامه ی خودجوش نذر سلامتی امام زمان(عج)؛

سه شنبه هایی که ختم به خیر می شوند

سه شنبه هایی که ختم به خیر می شوند
فرقی نمی کند از اهالی تهران باشی یا جای دیگر، مدتی است در گوشه گوشه ی خیابان ها و شهر هایمان سه شنبه ها حال و هوای دیگری گرفته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخبرنگار سرویس فرهنگی انقلاب نیوز ،فرقی نمی کند از اهالی تهران باشی یا جای دیگر، مدتی است در گوشه گوشه ی خیابان ها و شهر هایمان سه شنبه ها حال و هوای دیگری گرفته است.عطری از جنس متفاوت که جوانانی که عاشق امام زمانشان هستند به راه انداخته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز ,

, ,

, ,

, ,

, ,



برنامه سه‌شنبه های مهدوی شما را دعوت می کند،هر چند به عنوان رهگذری ساده از خیابان عبور می کنی، کمی تامل کنی و با یک پذیرایی مختصر، از روزمره گی خارج شوی و به یادت می اندازد امام حاضر غایب از نظر را.

این برنامه ی خودجوش و مردمی که نذر سلامتی امام زمان(عج) است در محله ها و شهرها به صورت هفتگی در حال برگزاری می باشد و سعی می کند فضایی متفاوت از روزمره گی ها یمان را برایمان رقم بزند و ما را به یک حال و هوای معنوی مهمان کند.

,
,
,
,
,

, ,

, ,



با جستجو در اینترنت و شبکه های مجازی، گزارش های این برنامه در شهر خودتان را می توانید به راحتی پیدا کنید و یا حتی خودتان می توانید در صورت تمایل برگزار کننده ی این رسم زیبا باشید و خیری را جاری کنید.

, ,
,
,

گزارش از : زهرا منتظر

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه