اخبار داغ

محرومیت شهرداری از سهمیه اوراق مشارکت؛

ترکش اختلاف شورای شهر، قطار شهری را گرفت /گل به خودی شورایی‌ها

ترکش اختلاف شورای شهر، قطار شهری را گرفت /گل به خودی شورایی‌ها
اختلافات اعضای شورای شهر کرمانشاه موجب محرومیت قطار شهری کرمانشاه از اخذ اوراق مشارکت 280 میلیارد تومانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرصاد، چوب اختلافات شورای شهری‌ها را یک میلیون نفر شهروندی می‌خورند که امورات شهرشان را این 11 نفری می‌چرخانند که هرکدامشان یک ساز می‌زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

بعد از تعلل 90 روزه برای انتخاب شهردار و فرصت‌سوزی که در این زمینه انجام دادند، حالا دود اختلافاتشان به چشم مردمی می‌رود که آنها را با هزار امید راهی پارلمان محلی کرده اند.

,

پرونده قصور در انتخاب شهردار برای شورایی‌ها هنوز باز است ولی قصور دیگری هم باید به آن اضافه شود و آن هم این است که شهرداری و پروژه قطار شهری مدت‌هاست لنگ یک مصوبه شورا برای دریافت سهمیه اوراق مشارکت در مورد تامین مالی قطار شهری هستند.

,

ا

, ا,

 

,

دردسرهای شورای شهر برای قطار شهری

,

سعید سلیم‌ساسانی مدیرعامل قطار شهری کرمانشاه از تلاش‌ها و پیگیری‌ها برای اختصاص مبلغ 700 میلیارد تومان مصوبه سفر دولت برای این پروژه سخن گفت که قرار بود دولت 350 میلیارد تومان و شهرداری هم 350 میلیارد تومان آنرا تامین اعتبار کنند و ظاهرا رایزنی شده که شهرداری با فروش اوراق مشارکت در این زمینه اعتبار مورد نیاز را تامین کند.

,

وی ادامه داد: حدود 280 میلیارد تومان سهمیه اخذ کرده‌ایم و با تمام این رایزنی‌ها هنوز نتوانسته‌ایم مصوبه شورای شهر را برای این کار بگیریم و تنها تا آذرماه فرصت داریم، حالا ما تمام مدارک و اسناد را کامل کرده‌ایم و تنها منتظر این مصوبه شورای شهر هستیم.

,

سلیم‌ساسانی تصریح کرد: ما روی این 700 میلیارد تومان برنامه‌ریزی داشتیم تا حتی با حداقل امکانات پروژه را راه‌اندازی کنیم.

,

ا

, ا,

 

,

شورای شهر هنوز  مصوبه ای ارسال نکرده /پایان مهلت قانونی

,

حامد لعل‌بخش سرپرست شهرداری کرمانشاه نیز در این خصوص به خبرنگار مرصاد گفت: برای پروژه قطار شهری کرمانشاه 280 میلیارد تومان اوراق مشارکت در نظر گرفته شده است.

,

وی افزود: شهرداری کرمانشاه سود و اصل پول این اوراق مشارکت را تقبل کرده و تمام مدارک آن را به سازمان برنامه و بودجه در تهران ارسال شده است.

,

سرپرست شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: مهلت ما تا سوم آذرماه جاری بود که منتظر مصوبه شورای شهر بودیم اما هیچ مصوبه‌ای تاکنون برای ما ارسال نشده است.

,

ا

, ا,

با این وضعیت نامناسب مالی شهرداری جذب این اعتبارات می‌توانست گام خوبی برای پیشرفت پروژه قطار شهری باشد، اما ترکش اختلافات شورای شهری‌ها این پروژه را هم گرفت و مانع از اجرای آن شد و شورای شهری‌ها باید پاسخگوی مردم باشند که چرا با قصور خود این حق را از شهروندان گرفته‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه