اخبار داغ

اخبار نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری؛

از دستگیری دو سوداگر مرگ در لردگان تا غافلگیری سارقان وسایل خودرو و منزل در فارسان

از دستگیری دو سوداگر مرگ در لردگان تا غافلگیری سارقان وسایل خودرو و منزل در فارسان
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان گفت: با تلاش ماموران این شهرستان دو خرده فروش موادمخدر دستگیر و ۳۷۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک، کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سیروس میرزائی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر پاکسازی یکی از محلات شهر لردگان در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری عوامل کلانتری ۱۲ پس از هماهنگی با مرجع قضائی دو خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۳۴۰ گرم هروئین و۳۰ گرم تریاک، کشف کردند.

میرزائی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان تا رسیدن به اهداف پیش بینی شده، خبر داد و بیان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنها نخواهد داد.

دستگیری دو سارق وسایل خودرو و منزل در شهرستان فارسان

سرهنگ مسلم احمدی فرمانده نیروی انتظامی فارسان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و منزل در سطح شهر فارسان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان، قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با همکاری عوامل کلانتری مرکزی فارسان با اقدامات تخصصی دو سارق را با مقادیر زیادی وسایل سرقتی منزل، داخل خودرو و ۱۳۰ گرم تریاک دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از عموم شهروندان خواست، جهت پیشگیری از وقوع هرگونه سرقت منزل و خودرو ضمن استفاده از وسایل ایمنی و هشدار دهنده در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
, دستگیری دو سارق وسایل خودرو و منزل در شهرستان فارسان ,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه