اخبار داغ

رسایی مطرح کرد :

دلار 4200 تومانی یکی از اشتباهات استراتژیک دولت بود

دلار 4200 تومانی یکی از اشتباهات استراتژیک دولت بود
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت روحانی درتصمیم گیری های خود دچار اشتباهات زیادی شده است، گفت: دلار 4200 تومانی یکی از اشتباهات استراتژیک دولت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حمید رسایی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا  با اشاره جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان اظهار داشت: اتخاذ تصمیم های اشتباه در دولت موجب شد تا کشور در ماه های گذشته با مشکلات مختلفی روبرو بشوند.
وی ادامه داد: اتخاذ دلار تک نرخی به قیمت 4200 یکی از اشتباهات استراتژیک دولت بود که موجب شد تقاضا بالا رفته و عرضه پایین بیاید و همین موضوع گرانی شدید دلار را در پی داشت.
رسایی به عملکرد نامطلوب وزرای دولت اشاره کرد و ابراز داشت: وزرای همچون آخوندی با وجود این که 3 بار در مجلس استیضاح شد، در پایان کارش گفت که سیاست هایش با دولت همخوانی ندارد که نشان دهنده عدم هماهنگی در دولت است.
وی افزود: برخی وزرای دولت ثروتشان بیش از 1000 هزار میلیاردتومان است در حالی که امام خمینی(ره) انقلاب را با حمایت محرومان و برای کمک به قشر مستضعف انجام داد.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران نشان داده که برای دفاع از حاکمیت ، ارزش ها و استقلال خود در برابر دشمنان خواهد ایستاد.
وی ادامه داد: این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) اتصال پیدا خواهد کرد و نباید در این مهم تردیدی داشته باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه