اخبار داغ

مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

ورزش های زمستانی در اردبیل رونق پیدا می‎کند

ورزش های زمستانی در اردبیل رونق پیدا می‎کند
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه اینکه گردشگری یک حوزه فرابخشی است احیای گردشگری زمستانی در استان اردبیل نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، نادر فلاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اردبیلی اظهار کرد: با توجه اینکه گردشگری یک حوزه فرابخشی است احیای گردشگری زمستانی در استان اردبیل نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی گفت: نقش دستگاه‌های مختلف در تامین زیرساخت‌های لازم به منظور فراهم کردن هرچه بهتر امکانات برای گردشگران در فصل زمستان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ما توجه به ورزش‌های زمستانی در این زمینه است که در این خصوص اقدامات بسیار موثری برای جذب سرمایه‌گذاران انجام گرفته است.

,

فلاحی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه پیست‌های اسکی و توجه به این قابلیت ویژه در دامنه سبلان باعث شده است تا استان اردبیل در سطح کشور به عنوان استان پیست‌های اسکی معرفی شود.

,

وی گفت: موفقیت در این زمینه علاوه بر برنامه‌ریزی دقیق و منسجم نیازمند همکاری دستگاه‌ها و به ویژه مردم استان در پذیرایی مطلوب از گردشگران است که امیدواریم این امر در آینده نزدیک محقق شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه