اخبار داغ

مسئول بین الملل اتحادیه امت واحده قم :

شکست های اخیر اسرائیل نوید پیروزی نهایی مقاومت است/ فلسطینی‌ها امیدی به کشورهای عربی نداشته باشند

شکست های اخیر اسرائیل نوید پیروزی نهایی مقاومت است/ فلسطینی‌ها امیدی به کشورهای عربی نداشته باشند
مسئول بین الملل اتحادیه امت واحده قم با اشاره به اینکه شکست های اخیر اسرائیل نوید پیروزی نهایی مقاومت است، گفت: هر روز پرده از تزویر کشورهای عربی برداشته می شود و برای دنیا و مردم مسلمان روشن می شود که اعتماد به این کشورها نتیجه ای نخواهد داشت بلکه این تفکر مقاومت و ایستادگی است که می تواند مردم فلسطین را به آرمان بزرگشان یعنی آزادی فلسطین برساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  روح الله رضوی  به مناسبت روز فلسطین در گفتگو با خبرنگارقم فردا  اظهار داشت: فلسفه نام‌گذاری ایامی مانند روز قدس و یا روز فلسطین این است که این موضوعات و آرمان ها در گذر زمان فراموش نشود، شعائر برای حفظ عقاید  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی بیان داشت: شکست های اخیری که اسرائیل تجربه کرده است به گفته همه تحلیل گران منطقه ای و فرا منطقه  شکست های تمام عیار و مفتضحانه  بود، عملیات تروری که یکی از شاخه‌های ارتش اسرائیل قرار بود در نوار غزه انجام دهد لو رفته بود و در حین عملیات با نیروهای مقاومت  مواجه شد و اسرائیل  شکست بزرگی در این معرکه خورد البته این شکست در ظاهر نظامی بود اما یک شکست اطلاعاتی بزرگ هم بود.

,

رضوی بیان داشت: به فاصله چند روز بعد از انجام عملیات شکست خورده اسرائیل در برابر مقاومت، شاخه اطلاعاتی حماس تصاویری را از تیم اجرا کننده عملیات ترور اسرائیل منتشر کرد که کار اطلاعاتی درخور توجهی  بود که مقاومت اسلامی حماس انجام داد انتشار تصاویر اعضای شرکت کننده در تیم عملیاتی با نام آن‌ها و رمز عملیات به معنای افتضاح اطلاعاتی اسرائیل بود.

,

مسئول بین الملل اتحادیه امت واحده قم تأکید کرد: دسترسی حماس به اطلاعات سری اسرائیل علی رغم همه محدودیت هایی که دارد یک شکست بزرگ برای رژیم صهیونیستی  بود که باعث خشم اسرائیلی ها شد حماس این تصاویر را در شبکه های اجتماعی از جمله فیس‌بوک منتشر کرد تا از مردم دنیا بخواهد این افراد را شناسایی کنند و آن‌ها را بشناسند اما اسرائیل با اعمال‌نفوذ از فیس‌بوک خواست جلوی انتشار آن را بگیرد و فیس‌بوک هم به نفع اسرائیلی عمل کرد اما در نهایت این پیروزی برای مقاومت ثبت شد.

,

وی افزود: این ها نشان می دهد که شکست  اخیری که اسرائیل از مقاومت خورد در همه ابعاد سیاسی، نظامی و امنیتی و منحصر به فرد بوده است،  خسارت های قابل توجهی  از این شکست به اسرائیل وارد شد تا جایی که دو نفر از اعضای کابینه رژیم صهیونیستی  استعفا دادند.

,

رضوی بیان داشت: همه این پیروزی ها از برکت مقاومت بوده و نشان از پیروزی نهایی فلسطین در برابر اسرائیل است در این پیروزی همه افرادی که ایمان به آرمان مقاومت داشتند سهیم هستند از جمله و در رأس آن جمهوری اسلامی ایران در این پیروزی بزرگ سهیم است.

,

مسئول بین الملل اتحادیه امت واحده قم خاطرنشان کرد: نباید وضعیت بحرانی و بغرنج انسانی نوار غزه فراموش شود اسرائیل و متحدانش در نوار غزه شرایط انسانی سختی را به مردم تحمیل کردند این روزها بحران یمن در صدر خبرها است اما نباید اوضاع اسفناک انسانی در نوار غزه فراموش شود.

,

رضوی تصریح کرد: هر روز پرده از تزویر کشورهای عربی برداشته می شود و برای دنیا و مردم مسلمان روشن می شود که اعتماد به این کشورها نتیجه ای نخواهد داشت بلکه این تفکر مقاومت و ایستادگی است که می تواند مردم فلسطین را  به آرمان بزرگشان یعنی آزادی فلسطین برساند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه