اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پلدختر

خسارات سیلاب پیگیری می‌شود؛ اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به لرستان

خسارات سیلاب پیگیری می‌شود؛ اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به لرستان
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: یک میلیارد تومان اعتبار به لرستان اختصاص داده شد و مابقی خسارات پیگیری و اعتبار در اختیار استان قرار خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک،اسماعیل نجار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند روز گذشته سیل فراوانی در استان لرستان به‌ویژه در شهرستان پلدختر رخ داد که برای بازدید از مناطق سیل‌زده به این شهرستان سفر کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بیان کرد: بازدید از ساحل رودخانه، مناطق سیلابی و دیدار با مردم انجام شد و پس از بازدید جلسه‌ای تشکیل و برخی گزارش‌های دستگاه‌های اجرایی داده‌شده و در نهایت تصمیم بر این شد که به‌فوریت با توجه به ارزیابی صورت گرفته از خسارات در بخش‌های مختلف، میزان خسارات به ما منعکس شود.

,

 

,

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: خسارات سیلاب به ما اعلام شود تا پیشنهاد اعتبار دهیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تلاش شود این اعتبار در اختیار شهرستان و استان قرار بگیرد.

,

 

,

وی عنوان کرد: با توجه به اعتبارات محدودی که در اختیار داشتیم حدود یک میلیارد تومان به استان اختصاص دادیم که 500 میلیون تومان هزینه‌ای و 500 میلیون تومان تملک و مابقی با توجه به ارزیابی‌ها در اختیار استان قرار خواهد گرفت.

,

 

,

نجار در راستای جبران خسارات سیلاب تصریح کرد: افرادی که دچار خسارت شدند همانند جبران خسارات سنوات گذشته عمل می‌کنیم که مورد رضایت مردم قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه