اخبار داغ

پویا رئیس اطلاعات اسدآباد شد

پویا رئیس اطلاعات اسدآباد شد
پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد که در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد برگزار شد، از زحمات آقای هاتف زاده قدردانی و اقای پویا به عنوان رئیس جدید اطلاعات اسداباد معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، در این شورای اداری مدیرکل اطلاعات استان همدان، فرماندار، نماینده مردم در مجلس، امام جمعه و جمعی از مسئولان اسدآباد حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در سخنانی به عملکرد وزارت اطلاعات در طول 4 دهه انقلاب اشااره کرد و گفت: اگر اطلاعات نبود انقلاب به صورت زیکزاکی حرکت می‌کرد و پایدار نمی ماند.

,

اکبر رنجبرزاده کارنامه وزارت اطلاعات در اسدآباد را موفق خواند و گفت: موفق بودن انقلاب به وجود نیروهای انقلابی، مؤمن و معتقدی است که در وزارت اطلاعات فعالیت دارند.

,

وی مدیرکل اطلاعات استان همدان را توانمند و شایسته دانست و گفت: اگر نیروهای توانمند و معتقد و متعهد در اطلاعات نباشند ما در تاریکی می مانیم و راه را گم می‌کنیم.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خاطرنشان کرد: امروز از سوی دشمن تحریم و تهدید شدیم و فشار اقتصادی و رسانه ای بر ماهست و گویا هنوز باورمان نشده که جنگ است.

,

وی با بیان اینکه ساعت کاری از 8 تا 2 بعدازظهر برای خدمت جهادی کافی نیست، گفت: گویا هنوز مدیران ما باورشان نیست که در جنگ با دشمن هستیم و باید با انسجامی مانند دوران جنگ تحمیلی ادامه راه را برویم؛

,

رنجبرزاده با تأکید کرد: امروز باید از تهدیدات به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و اقتصاد مقاومتی را به سرانجام برسانیم.

,

وی به تخریب خود در فضای مجازی از سوی مخالفانش اشاره کرد و گفت: بنده هیچ نوع کار اقتصادی شخصی ندارم و نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و اطلاعات سپاه مدیون هستند اگر ازبنده کار اقتصادی دیدند اعلام نکنند.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تأکید کرد: کار اقتصادی زحمت دارد و امروز همه در برابر جوانان بیکار جامعه مسئولیم.

,

در پایان این نشست پویا به عنوان رئیس جدید اطلاعات اسدآباد به مدت سه سال معرفی و منصوب شد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه