اخبار داغ

جهانگیری تأکید کرد:

لزوم شتاب بازسازی مناطق زلزله‌زده /سهمیه اعتبارات اشتغال کرمانشاه افزایش می‌یابد

لزوم شتاب بازسازی مناطق زلزله‌زده /سهمیه اعتبارات اشتغال کرمانشاه افزایش می‌یابد
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر لزوم شتاب بازسازی مناطق زلزله‌زده گفت: سهمیه اعتبارات اشتغال کرمانشاه اگر کافی نباشد، افزایش می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد  اسحاق جهانگیری ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمانشاه که در محل فرمانداری قصرشیرین برگزار شد، اظهار داشت: در زلزله تلخ آبان ماه سال گذشته وحدت و همدلی مردم بیش از پیش دیده شد و احساس تعهد و وظیفه در میان مسئولان نیز به خوبی دیده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی با بیان اینکه اقتدار مدیریتی خوبی در زلزله سال گذشته به نمایش گذاشته شد، افزود: حضور به موقع ارتش و سپاه و نیروهای مسلح و دستگاههای اجرایی و امدادی در این حادثه موجب شد تا ۱۱ روز بعد کسی زیر آوار باقی نماند.

,

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: با وقوع زلزله ۶.۴ ریشتری اهمیت ساخت و ساز فنی بیش از پیش مشخص شد و با توجه به زلزله‌خیز بودن کشور اگر ساخت و سازها بر این اساس باشد میتوان با زلزله نیز زندگی کرد.

,

وی با بیان اینکه در بازسازی‌های صورت گرفته در روستاها اقدامات چشمگیری انجام شده است، تصریح کرد: باید ساخت و سازها شتاب بیشتری بگیرد.

,

جهانگیری گفت: اگر وزیر نیرو پیشنهاد احتساب تعرفه برق قصرشیرین را بر مبنای مناطق گرمسیری ارائه کند، ما در هیئت دولت آن را تصویب می‌کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه باید با همکاری دولت عراق تدبیری پایدار برای بازگشایی مرزخسروی در نظر گرفته شود، عنوان کرد: به منظور درآمدزایی برای مرزنشینان و حفظ کرامت آن‌ها دولت برنامه‌های خوبی دارد و اگر مصوبات دولت در این زمینه نیاز به اصلاح داشته باشد، اصلاحات و بازنگری لازم را انجام می‌دهیم.

,

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه استان کرمانشاه جوانان تحصیلکرده خوبی دارد، گفت: به منظور اشتغالزایی اگر اعتبارات استان در این زمینه کافی نباشد از سهیمه دیگر استان ها به کرمانشاه اختصاص داده می شود.

,

وی افزود: در زمان تحریم‌ها ظرفیت ویژه استانهای مرزی، از اهرمهای موثر کشور است و امریکا میداند که کشور پهناور و ملت بزرگ ایران را نمیتوان در محاصره اقتصادی قرار داد.

,

جهانگیری عنوان کرد: امریکا باید بداند که فقط با زبان تکریم با ملت شکست ناپذیر ایران میتوان صحبت کرد.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه