اخبار داغ

کاریکاتوریست نمایشگاه «دونالد سلمان»:

هر ۱۰ دقیقه یک کودک یمنی به دلیل نبود غذا و دارو به شهادت می‌رسد

هر ۱۰ دقیقه یک کودک یمنی به دلیل نبود غذا و دارو به شهادت می‌رسد
کاریکاتوریست نمایشگاه «دونالد سلمان» بابیان اینکه 85 اثر در مورد جنایات ترامپ و بن سلمان در این نمایشگاه وجود دارد، گفت: این نمایشگاه در موضوعاتی مانند افول آمریکا، جنایات آمریکا و عربستان در یمن، جنایت های متعدد ترامپ و سلمان و … برپاشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مسعود شجاعی طباطبایی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره نمایشگاه «دونالد سلمان»، اظهار کرد: این روز در مورد هم دونالد هم سلمان صحبت‌های زیادی است و محمد بن سلمان با حمایت آمریکا مردم یمن را چند سالی بمباران کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کاریکاتوریست نمایشگاه «دونالد سلمان» گفت: این افراد بی‌خدا شرایط سختی را برای مردم ایجاد کرده‌اند و طبق آمار اعلام‌شده هر ۱۰ دقیقه یک کودک یمنی به دلیل نبود غذا و دارو و دیگر امکانات به شهادت می‌رسد.

,

وی بابیان اینکه هر موقع هر غلط و اشتباهی می‌کنند و مکرشان به خودشان برگشت داده می‌شود که مصداق بارز آیات قرآن است، افزود: در ترکیه قاشجی که از چهره‌های با نفوذ عربستان سعودی و منتقد بن سلمان بود، در اقدام خیلی ابلهانه‌ای کشتند و در این قضیه بن سلمان نمی‌تواند خود را از این قتل فجیع مبرا کند.

,

شجاعی طباطبایی ادامه داد: چند سال قبل هم عربستان در لیست ناقضین حقوق بشر قرار گرفت اما چند روز بعد خارج شد که خود رئیس سازمان ملل اذعان کرد که با پول این قضیه تمام‌شده است.

,

وی با تأکید بر اینکه اما در این قضیه قاشجی نتوانستند با پول، زور و قدرت کاری کنند، خاطرنشان کرد: مردم تونس و چند کشور به حضور بن سلمان در کشورشان اعتراض کردند و سفرش را لغو کردند و در زمان حاضر دولت‌ها مسیر کشورها را تعین نمی‌کنند، این مردم هستند که مسیر کشور خود را انتخاب می‌کنند.

,

کاریکاتوریست نمایشگاه «دونالد سلمان» گفت: دستگاه دموکراسی ما کمی مشکل دارد و در قضایای مختلف بین‌المللی اشتباهات عجیبی را مرتکب شده‌اند و امام خامنه‌ای متعدد تأکید کردند که من به مذاکرات خوش‌بین نیستم اما اگر می‌خواهید بروبد امتحان کنید.

,

وی بابیان اینکه رفتند و چندین سال وقت کشور را تلف کردند و در آخر بر همه مشخص‌شده که این‌ها به هیچ عهدی پایبند نیستند، افزود: این اتفاقات از اول انقلاب بوده و دائم شاهد بدعهدی‌ها و زورگویی‌های این‌ها بودیم اما دستگاه دموکراسی ما نسبت به قضایا منفعل بوده است و کمتر شاهد اقدام متناسب با نظام بودیم.

,

شجاعی طباطبایی تصریح کرد: ترامپ به دلیل اینکه خوی آمریکایی‌ها را نشان داد خیلی به کشور ما کمک کرد و این‌ها موضوعی شد تا بتوانم کارهایی دیگر که در بحث استکبارستیزی است را ارائه کنم.

,

وی با اشاره به اینکه 85 اثر در نمایشگاه وجود دارد، بیان کرد: اتفاقاتی که در کنار ما می‌گذرد مانند رسانه‌های معاند که در حال هجمه هستند سوژه‌های کاری من برای این نمایشگاه بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه