اخبار داغ

مربی برتر فوتبال چهارمحال و بختیاری معرفی شد

مربی برتر فوتبال چهارمحال و بختیاری معرفی شد
راشد بهرامیان مربی تیم جوانان شهدای شهرستان اردل، در همایش تجلیل از مربیان برتر فوتبال و فوتسال به عنوان بهترین مربی فوتبال استان چهارمحال وبختیاری تقدیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز،  مراسم تجلیل از مربیان، مؤلفین ورزشکار و اعضای تیم فوتسال بسیج ورزشکاران استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


این مراسم با همت معاونت فرهنگی و امور جوانان و بسیج ورزشکاران استان و با حضور حمید کریمی مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری، سرهنگ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) و برخی از مسئولین هیئت های ورزشی استانی و شهرستانی برگزار گردید.

,
,

 

,

در این مراسم راشد بهرامیان مربی تیم جوانان شهدای شهرستان اردل به عنوان برترین مربی فوتبال انتخاب و از وی تجلیل به عمل آمد.

راشد بهرامیان که به عنوان مربی برتر در رشته فوتسال از استان چهارمحال و بختیاری برگزیده شد،‌ در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: امیدوارم بتوانم برای فوتسال اردل و استان  افتخار بیشتری کسب کنم.

بهرامیان افزود: از مسئولان انتظاردارم که به رشته فوتسال و فوتبال در استان و شهرستان اردل اهمیت بیشتری بدهند و تیم های شهرستانی را که با تمام توان و انگیزه و با کمترین استطاعت مالی به صحنه رقابت با تیم های بزرگ پا می گذارند،از یاد نبرند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه