اخبار داغ

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین کشور:

بودجه ۹۸ باید در مقابل سیاست های اقتصادی دشمنان انعطاف داشته باشد/ عمده دلیل افزایش قیمت ها روانی است

بودجه ۹۸ باید در مقابل سیاست های اقتصادی دشمنان انعطاف داشته باشد/ عمده دلیل افزایش قیمت ها روانی است
باهنر گفت: عمده دلیل افزایش قیمت ها در جامعه روانی است، ولی معتقدم اگر دولت و مجلس یک بودجه دینامیکی و قابل انعطاف برای سناریوهای مختلف دشمن در سال آتی تنظیم کند، ما موفق به عبور از جنگ اقتصادی می شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محمد رضا باهنر پیش از ظهر امروز در یازدهمین کنگره سالانه جامعه اسلامی مهندسین اصفهان  اظهار کرد: ما حوزه های تشکیلاتی خود را باید با تشکیل کمیته های تخصصی و فنی فعال کنیم که دراین راستا چند کمیته در بخش اقتصاد، it، صنعت و کشاورزی تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی بیان کرد: راه اندازی کمیته های تخصصی جامعه اسلامی مهندسین از جمله رئوس برنامه های آتی است که به جد پیگیری می کنیم

,

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین کشور تصریح کرد: پیشنهاد می کنم رویکرد دفاتر جامعه اسلامی  در انتخابات دفاتر جامعه استان ها، به سمت جوانگرایی برود، این رویکرد و رویه در جامعه مرکزی تهران نیز انجام شده است و شاهد برکات آن هستیم.

,

باهنر عنوان کرد: ما باید به سمت ۳الی ۴ حزب فراگیر استخوان دار در کشور که مانیفست سالانه، برنامه ریز وموضع دار مشخص است، برویم.

,

وی ابراز کرد: حزبی که ما بیان می کنیم در چهارچوب نظام تعریف می شود، اصلا حزب در چهار چوب خارج از نظام نیست، ولی در چهارچوب نظام سلایق مختلف می تواند مطرح و تعریف شود.

,

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین کشور  خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز ۷۰ الی ۸۰ درصد انرژی ما صرف دور هم جمع کردن همقطاران خودی دور یک میز می شود.

,

وی با بیان اینکه در صورت عدم تحقق چند حزب قوی در کشور، من برای آینده مردم سالاری دینی بیمناک هستم گفت: چه بسا اگر با این روند پیش برویم جمهوریت نظام دچار مشکل شود.

,

باهنر افزود: مجلس ما یک مجلس مشورتی، چون برخی از کشورهای همسایه نیست و کاملا مجلس تصمیم گیری است ولی لازمه انتخابات و انتخاب نماینده چند حزب قوی شناسنامه دار و تابلودار است

,

وی عنوان کرد: ما سیاسیون باید باورمان بیاید که یک جنگ اقتصادی بزرگ ونقطه زن با اراده سخت و باهدف تغییر حکومت ایران از سوی آمریکا شکل گرفته است.

,

دبیر جبهه پیرو خط امام بیان کرد: به حق الهی این خواب های آشفته دشمنان تعبیر نخواهد شد، در کنار این جنگ یک جنگ رسانه ای آغاز شده است قبل از اینکه آثار جنگ اقتصادی نمایان شود، اثرات تبلیغات دشمن موثر بوده است.

,

وی اذعان کرد: اقتصاد ما به نحوی است که تورم سالانه ما حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد است، بنابراین هرکجا ما تورم را سرکوب کنیم قطعا در سال های آتی با تورم بدون مهار چون شرایط امروز مواجه می شویم.

,

باهنر یادآور شد: اگر امروز آمریکا چند کشور را معاف کرده است در حقیقت برای تامین منافعش معاف کرده است و در واقع این فرصت را ترامپ به کشورخود داده است.

,

وی اظهارکرد: به تعبیر رهبری هرکجا دشمن چه در جنگ اقتصادی و چه جنگ نظامی بتواند ایران را ساقط کند، ذره ای شک نمی کند

,

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه جدیت امریکاییان در جنگ با ایران مبرهن است ما هم باید جدی کار کنیم، افزود: عمده دلیل افزایش قیمت های امروز در جامعه روانی است، ولی معتقدم که اگر دولت و مجلس یک بودجه دینامیکی نه استاتیکی و قابل انعطافی برای سناریوهای مختلف دشمن در سال آتی  تنظیم کند، ما موفق به عبور از جنگ اقتصادی می شویم.

,

باهنر ادامه داد: ،سال آینده سال انتخاباتی است وقطعا نمایندگان مجلس هم نظری بر افزایش بودجه های حوزه های خود دارند، ولی افراط و تفریط  برای ما مشکل ایجاد می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه