اخبار داغ

تحولات میدانی شمال سوریه؛

آماده شدن تروریست‌ها برای انجام عملیات شیمیایی علیه شهروندان سوری

آماده شدن تروریست‌ها برای انجام عملیات شیمیایی علیه شهروندان سوری
گروه‌های تروریستی موجود در شمال سوریه، ده‌ها موشک خود را به مواد شیمیایی آلوده کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه درگیری بین ارتش سوریه با تروریست‌ها در محورهای شرق و جنوب شرق ادلب، شمال و شمال غرب حماه، غرب و جنوب غرب حلب و شمال استان لاذقیه، از مناطق مرزی ترکیه خبر می‌رسد، ده‌ها تن از متخصصان فرانسوی به‌منظور مجهز کردن سلاح‌های تروریست‌ها به مواد سمی، وارد خاک سوریه شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری «المراسون» سوریه اعلام کرد: ده‌ها تن از متخصصان فرانسوی در چند روز گذشته از طریق خاک ترکیه وارد استان ادلب شده‌اند و در پایگاه‌های تروریست‌ها مستقرشده‌اند.

,

منابع میدانی اعلام کردند: متخصصان سوری با همکاری گروه‌های تروریستی ازجمله «جبهه النُصره و ...» و همچنین گروه موسوم به «کلاه‌سفیدها»، بیش از 50 موشک تکفیری‌ها را به مواد سمی کلر آلوده کرده‌اند.

,

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، تروریست‌ها قصد دارند با انجام حملات شیمیایی علیه ساکنان شمالی سوریه، آن را به گردن ارتش سوریه بیندازند و دولت سوریه را مسئول حملات شیمیایی اعلام کنند.

,

از شمال استان حماه خبر می‌رسد، ده‌ها تن از عناصر گروه تروریستی «الجبهه الوطنیه» واقع در جنوب استان ادلب حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رزمندگان سوری در حومه شهرک «کرناز»، واقع در 45 کیلومتری شمال غرب شهر حماه آغاز کردند.

,

رزمندگان سوری در منطقه در حالت آماده‌باش به سر می‌برند و از همان ابتدا متوجه تحرکات دشمن شدند و به‌سرعت با آن‌ها درگیر شدند.

,

بر اساس اعلام رسانه‌های سوری، رزمندگان بعد از چند ساعت درگیری سنگین موفق شدند ده‌ها تن از تروریست‌ها را کشته و زخمی کنند و باقی را از منطقه فراری دهند.

,

بخش‌های وسیعی از مناطق شمالی، شمال غربی استان حماه، غرب و جنوب غرب استان حلب، بخش وسیعی از استان ادلب و شمال شرق استان لاذقیه، آلوده به تروریست‌های «هیات تحریرالشام» است.

,

تروریست‌های وابسته به هیات تحریرالشام توافق صورت گرفته بین ترکیه و روسیه مبنی بر عقب‌نشینی تروریست‌ها و تجهیزات نظامی آن‌ها از خطوط تماس با ارتش را قبول ندارند و در یک ماه گذشته، حمله‌های خود علیه مواضع رزمندگان را افزایش داده‌اند.

,

المراسلون

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه